۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۷۳۵۲۹
نماینده ملجس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

ضرورت تقویت و حمایت از رسانه های ارزشی و انقلابی

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت حمایت و تقویت از رسانه های انقلابی در کشور تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود از رسانه های ارزشی و انقلابی بیشتر حمایت شود.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار اعضای بسیج رسانه شهرستان قائمشهر با اشاره به ارزش و جایگاه قلم در روایات دینی گفت: رسانه ها باید ارزش و جایگاه قلم را در تحلیل ها و نوشته های خود حفظ کنند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حفظ شأنیت قلم از سوی رسانه ها، افزود: در خصوص جایگاه قلم همین بس که خداوند متعال به قلم قسم خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که باید از قلم در جهت افزایش آگاهی های عمومی بهره گرفته شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مواقع از جایگاه قلم سوء استفاده می شود و شأنیت آن زیر سؤال می رود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که رسانه ها باید حلقه وصل میان مردم و مسؤولان باشند، تصریح کرد: رسانه ها همه تلاش خود را برای انتقال مشکلات و مطالبات مردم به مسؤولان به کار گیرند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که نباید مطلبات و دغدغه های مردم از مسیر های نادرست به مسؤولان منتقل شود، خاطرنشان کرد: اگر رسانه ها به نقش خود به خوبی عمل کنند  به طور حتم از مشکلات و گرفتاری های مردم نیز کاسته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این‌که شرایط امروز از قبل قابل پیش‌بینی و کنترل بوده است، تصریح کرد: دولت برای خروج ارز از کشور هیچ ‏برنامه‌ای نداشته است و به هر بهانه‌ای ارز از کشور خارج شده است.‏

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که باید از نیروهای بسیجی و جهادی برای مدیریت کشور استفاده شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ‏نمی‌گذارند تا این نیروهای جهادی در بدنه مدیریت بکارگیری شوند.‏

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود بر ضرورت حمایت و تقویت از رسانه های انقلابی در کشور تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود از رسانه های ارزشی و انقلابی بیشتر حمایت شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رسانه های انقلابی باید به وظیفه تاریخی خود در برابر انقلاب و نظام به خوبی عمل کنند، افزود: در شرایطی که رسانه های معاند شبانه روزی علیه دین و ارزش های دینی ما دروغ پراکنی می کنند این وظیفه رسانه های انقلابی است به نقش تاریخی خود در برابر انقلاب عمل کنند.

امام جمعه قائمشهر در ادامه با بیان این که امروز دشمن وارد یک جنگ اقتصادی با ملت ایران شده است، گفت: در این جنگ نابرابر که البته چهار دهه است که آغاز شده نیازمند وحدت و همبستگی داخلی هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رسانه ها باید در این شرایط بیشتر دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین و تبلیغ کنند، خاطرنشان کرد: چون در این میان برخی ها همه توان خود را به کار گرفته اند تا دستاوردهای انقلاب را ناچیز و بی اثر جلوه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که پیشرفت هایی که در چهار دهه اخیر شاهد آن بودیم به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست، تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مقتدر و الگو در منطقه و جهان مورد توجه است و به این برکت انقلاب صورت تحقق پیدا کرده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز دشمن جنگ روانی علیه کشورمان را آغاز کرده است، افزود: هدف از این جنگ روانی ایجاد نارضایتی های عمومی نسبت به نظام و انقلاب است که در چنین شرایطی نقش رسانه های انقلابی و ارزشی در خنثی کردن این جنگ روانی بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری باید از انقلاب و نظام دفاع و پشتیبانی کرد، خاطرنشان کرد: امروز رسانه ها در دنیای غرب در جهت تأمین منافع استکباری و استعماری کشورها گام بر می دارند.

امام جمعه قائمشهر همچنین با بیان این که رسانه ها باید در نوشتار و گفتار خود مسیر الهی را در نظر بگیرند، تصریح کرد: اگر در همه امور رضایت الهی مد نظر باشد به طور حتم نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که رسانه ها افزون بر بیان مشکلات و مطلبات مردمی تلاش کنند تا آرمان ها و ارزش های انقلاب را در جامعه تبیین و تبلیغ کنند، بیان داشت: باید در این عرصه صداقت و امانت داری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات