۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۷۳۳۵۲
حجت‌الاسلام سالک:

روحیه انقلابی در دولت ضعیف است

حجت‌الاسلام سالک با تبیین برنامه‌های آینده آمریکا و همراهان آن در داخل کشور و با تأکید بر مقابله با توطئه های دشمن گفت: متأسفانه روحیه انقلابی در دولت ضعیف است.
حجت الاسلام سالک

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیشنهاد برخی برای مذاکره ایران و آمریکا گفت:متأسفان نبض این افراد با قلب آمریکا می‌زند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ارائه چنین پیشنهادهایی را دارای چند دلیل دانست و توضیح داد: این افراد با چراغ سبز آمریکا در داخل کشور حرکت کرده و مزدوری می‌کنند، یا وابسته هستند یا به هر نحو با آمریکایی‌ها ارتباط دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بیان نکته دوم از دلایل پیشنهاد برای مذاکره با آمریکا گفت: آمریکا به دنبال این است که به جمهوری اسلامی فشار بیاورد و مردم را علیه نظام بسیج کند تا وقتی ترامپ اعلام آمادگی برای مذاکره می‌کند، عده‌ای که شدیداً در فشار معیشت و زندگی هستند چنین حرفی بزنند که البته این هم بر اساس اعتقاد قلبی آن‌ها نیست.

وی افزود: عده دیگری هستند که معتقدند اگر بخواهیم کشور را خوب اداره کنیم باید با آمریکا مذاکره داشته باشیم؛ نهضت آزادی کسانی بودند که از ابتدا چنین اعتقاداتی داشتند و همانطور که از اول انقلاب چنین مسائلی را مطرح می‌کردند الان هم مطرح می‌کنند. در این مسأله عوامل داخلی و خارجی و افراد داخلی و خارجی را باید تفکیک کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هزینه‌های سازش با استکبار بیش از هزینه‌های ایستادگی است گفت: برخی معتقدند که باید تسلیم شویم، اما تسلیم شدن در برابر آمریکا نتیجه‌ای جز پیشروی بیشتر آمریکا و تحت فشار بیشتر قرار گرفتن جمهوری اسلامی ندارد و مسأله مقاومت از بین می‌رود؛ مقاومت برای حفظ نظام مسأله مهمی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره اینکه آمریکا در مذاکرات، تا کجا ایران را به عقب خواهد راند اظهار داشت: آمریکا به دنبال نابودی نظام اسلامی است و به فکر پیشرفت نیست بلکه می‌خواهد نظام اسلامی، قرآن و اسلام را از بین ببرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسؤولان باید با روحیه انقلابی و جهادی مدیریت کنند که با کمال تأسف این روحیه را در دولت ضعیف می‌بینیم./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات