۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۵۷۳۲۴۶

وقاحت جدید رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

رژیم کودک کش صهیونیستی در وقاحتی آشکار در مقر سازمان ملل نمایشگاهی از آسیب های وارد شده از سوی فلسطینیان به اراضی اشغالی برگزار کرده است؛ بدون آن که به اشغال، کشتار و اسارت فلسطینیان اشاره ای داشته باشد.
مقر سازمان ملل در نیویورک

به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی نمایشگاهی با موضوع خسارت‌های حماس به شهرک‌های اسرائیلی در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک افتتاح کرد.

دانی دنون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با انتشار توئیتی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: در این نمایشگاه تصاویری از خسارت‌های ناشی از ارسال بادبادک‌های آتش‌زا فلسطینیان به سوی شهرک‌های اسرائیلی همجوار نوار غزه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دنون افزود: در این نمایشگاه که روز گذشته افتتاح شد، خسارت‌هایی که طی 100 روز اخیر در اثر ارسال این بادبادک‌های آتش‌زا ایجاد شده، در قالب تصاویری به نمایش گذاشته شده است.

رژیم صهیونیستی در حالی اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده که هر از چندگاهی نوار غزه هدف جنگنده‌های نظامی این رژیم قرار می‌گیرد و اخیرا با بستن گذرگاه‎های مرزی حتی از ورود سوخت و مواد غذایی که نیاز ضروری و روزانه مردم است، جلوگیری می‌کند.

این در حالی است که شهروندان فلسطینی نوار غزه از 10 فروردین سال جاری در واکنش به تیراندازی صهیونیستها در راهپیمایی‌های بازگشت، اقدام به ارسال بادبادک‌های آتش‌زا به سوی اراضی اشغالی می‌کنند، به‌طوری که این رژیم با چالشی جدی در این زمینه مواجه شده است./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: ایکنا

ارسال نظرات