۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۷۰۹۸۶
رییس تبلیغات اسلامی دلفان:

روحانیان رسالت خطیری در بصیرت بخشی به مردم دارند

رییس تبلیغات اسلامی دلفان به رسالت روحاینت در هدایت جامعه و بصیرت بخشی بین آحاد مردم اشاره و عنوان کرد: با انجام رسالت خود باید نسل جوان را به سمت و سوی درست هدایت کرد.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، بعداز ظهر امروز در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: امروز که شاهد تهاجم عظیم و همه جانبه دشمنان علیه اسلام، انقلاب و باورها و ارزش‌ های مکتب سرخ تشیع هستیم، وظیفه و نقش روحانیان بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی عنوان داشت: روحانیت با انجام رسالت خطیر خود باید پاسخگوی ابهامات و شبهه افکنی‌های دشمنان بوده و نسل جدید را به سمت و سوی درست هدایت کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به رسالت تبلیغی روحانیان خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار مهم و از اصلی ترین وظایف روحانیت است، با هدایت صحیح باید جلوی ناهنجاری ها گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آحاد مردم به منظور درک صحیح دین، مذهب، قرآن و عقاید خویش به روحانیان و مبلغان مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: این موضوع وظیفه طلاب و روحانیان را سنگین تر می‌ کند.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان اظهار داشت: برگزاری گفتمان‌های دینی، اعزام مبلغ، برگزاری کلاس‌های قرآنی و اجرای مسابقات فرهنگی از جمله فعالیت‌هایی است که می‌تواند همکاری بین این دو نهاد را بهبود بخشد.

حجت‌الاسلام یوسفوند، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان سلسله در پایان از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی سلسله قدردانی کرد و گزارشی از فعالیت ‌های خود را در حوزه جهاد کشاورزی ارائه کرد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات