۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۶۹۹۹۷
مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا خبر داد؛

برگزاری کلاس های تابستانه ویژه طلاب ازنا

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا از برگزاری کلاس های تابستانه خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این کلاس ها تا ۲۰ تیرماه جاری می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، کبری طاهرنژاد، مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا، صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری کلاس های تابستانه ویژه خواهران طلبه خبر داد.

وی افزود: کلاس های تابستانه در رشته های کامپیوتر، روخوانی و روانخوانی قرآن، تجوید و آموزش مداحی ویژه خواهران برگزار می شود.

طاهر نژاد عنوان داشت: داوطلبان و علاقه مندان به شرکت در این کلاس های آموزشی می توانند از 10 تیر ماه جاری تا 20 تیر نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: خواهران طلبه مدرسه علمیه ازنا در ایام تابستان همچنان به فعالیت تبلیغی خود در مساجد، محافل خانگی و در جمع بانوان انجام می دهند.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا با اشاره به ایام فراغت نسل جوان و طلاب ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی و کلاس های تابستانه فرصتی برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت اساتید حوزه و طلاب توانمند که دوره های لازم را گذرانده اند، در برگزاری کلاس های تابستانه بهره مند خواهیم شد.

طاهرنژاد در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری کلاس های تابستانه تقویت و تحکیم بخشی به باورهای دینی و تبیین و ترویج ارزش ها در جامعه و هدایت نسل جوان به سمت ارزش ها است.

وی عنوان داشت: علاقه مندان به شرکت در کلاس های تابستانه در شهرستان ازنا می توانند به آدرس ازنا، فاز سه میدان آتش نشانی، خیابان مولوی و حوزه علمیه خواهران نجمیه این شهرستان مراجعه کنند./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات