۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۶۶۰۵۶
عالم اهل سنت لبنان:

وحدت کلمه رمز پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی است

رییس جنبش قولنا و العمل لبنان با بیان ضرورت همدلی و وحدت تاکید کرد که گزینه مقاومت تنها راهکار پیروزی بر دشمنان امت اسلامی است.
شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در سخنانی، سالروز آزادی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را از مهمترین مناسبت‌های ملت لبنان و مایه سرور شرافت‌ مردان جهان و مجاهدان امت اسلامی ـ عربی برشمرد.

شیخ قطان تاکید کرد: جهاد در راه خدا، در راه دفاع از کشور و حمایت از مقدسات باید مورد اجماع تمامی علما و آزادگان و به دور از هرگونه قومیت‌گرایی و گرایش‌های سیاسی و مذهبی باشد.

وی افزود: این مناسبت تفاوتی با مناسبت‌های جهاد و مقاومت در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ندارد زیرا ما یقین داریم که حرکت‌های مقاومتی در لبنان و فلسطین مکمل یکدیگر هستند.

رییس جمعیت قولنا و العمل با اشاره به ضرورت وحدت امت اسلامی خاطر نشان کرد: هنگامی که امت اسلامی دشمن مشترک دارد بر هر مسلمانی واجب است که با وحدت کلمه در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.

شیخ قطان اظهار داشت: اختلاف نظرها و صف بندی سیاسی نباید سبب تغییر رویکرد جنبش‌های مقاومت و جهادی شود زیرا اختلاف در امت اسلامی و عربی پیروزی استکبار جهانی و دشمنان اسلام و در رأس آن اسرائیل را به همراه دارد./981/ب902/ر

ارسال نظرات