۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۶۵۵۲۷
شیخ نبیل قاووق:

حزب الله با قدرت در دولت آینده لبنان حضور خواهد داشت

شیخ نبیل قاووق بیان کرد: حزب الله با قدرت در دولت آینده لبنان حضور خواهد داشت و لبنان میدانی نیست که عربستان بتواند نقشه های ضد مقاومت خود را در آن اجرا کند، ملت لبنان در مقابل خواسته های عربستان خواهد ایستاد.
شیخ نبیل قاووق معاون اجرایی حزب الله

شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به دشمنی عربستان با حزب الله گفت: عربستان به دنبال منع این حزب از مشارکت در دولت آینده لبنان است، ولی روزهای آینده ناتوانی عربستان در تحقق اهداف خود را ثابت خواهد کرد.

وی افزود: حزب الله با قدرت در دولت آینده لبنان حضور خواهد داشت و لبنان میدانی نیست که عربستان بتواند نقشه های ضد مقاومت خود را در آن اجرا کند، ملت لبنان در مقابل خواسته های عربستان خواهد ایستاد.

وی با اشاره به دخالت عربستان در انتخابات لبنان، اظهار داشت: این کشور همانطور که در مرحله انتخابات تلاش کرد بر نتیجه آن تاثیر گذارد در این مرحله نیز به دنبال دخالت در تشکیل دولت آینده لبنان است.

شیخ نبیل قاووق سیاست عربستان در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را برای لبنان وفلسطین بسیار خطرناک توصیف کرد، وگفت: ملت لبنان پس از ملت فلسطین بیشترین ضرر را از معامله قرن متحمل می شود./994/ب902/ف

ارسال نظرات