۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۶۴۷۷۹
حجت الاسلام پیرمحمدی خبر داد؛

برگزاری کارگاه های اخلاقی ویژه خانواده طلاب در مدارس علمیه

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان گفت: کارگاه های تهذیبی و اخلاقی ویژه خانواده طلاب و با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می شود.
فصلنامه اخلاق

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کارگاه های آموزشی اخلاق تا پایان اردیبهشت ماه جاری ویژه خانواده طلاب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره های اخلاق ویژه طلاب در طول سال برگزار می شود و طلاب همواره در کلاس های درس اخلاق شرکت دارند، عنوان داشت: اخلاق در حوزه علمیه از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام پیرمحمدی علم و اخلاق را دو بال برای موفقیت طلبه خواند و یادآور شد: اخلاق از علم نیز مهم تر بوده و با توجه به رسالت تبلیغی در جامعه طلبه باید به ویژگی های اخلاقی آراسته باشد.

وی اظهار داشت: طلبه با اخلاق در جامعه می تواند موفق تر بوده و در عرصه تبلیغی به خوبی ایفای نقش کند و در نزد مردم از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق ویژه خانواده طلاب گفت: این دوره آموزشی می تواند به خانواده های طلاب را در تبلیغ برنامه های دینی قرآنی در جامعه کمک کند.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه اخلاقی با عنوان تعالی خانواده و با هدف ارتقای دانش معرفتی خانواده های طلاب برگزار می شود، گفت: تبیین و ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی از محورهای مهم این کارگاه است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات