۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۵۵۹۹۴۳
امام جمعه اندوهجرد:

حمایت دولت از کالاهای ایرانی جامعه را به سمت پیشرفت هدایت می کند

حجت الاسلام آقا مولایی با بیان اینکه دولت نقش موثری در حل مشکلات اجتماعی و معیشتی جامعه را دارد، گفت: حمایت دولت از کالاهای ایرانی و ایجاد کردن فضای اشتغال برای جوانان، جامعه را به سمت پیشرفت هدایت می کند.
اقتصاد

حجت الاسلام رضا آقا مولایی امام جمعه اندوهجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای حل مشکلات اقتصادی حرکت نیروی مردمی را تجویز کرده اند.

وی با اشاره به این که حضور و کمک کردن جوانان انقلابی در پیشرفت کشور اثرگذار است، افزود: دولت و همه آحاد جامعه می توانند با وحدت و همت خود از مشکلات اقتصادی عبور کنند.

حجت الاسلام آقا مولایی با بیان اینکه دولت نقش موثری در حل مشکلات اجتماعی و معیشتی جامعه دارد، ایراد کرد: حمایت دولت از کالاهای ایرانی و ایجاد کردن فضای اشتغال برای جوانان، جامعه را به سمت پیشرفت هدایت می کند.

امام جمعه اندوهجرد با اشاره به این که قاچاق کالا یک آسیب برای جامعه است و می تواند چرخ اقتصاد را فلج کند، تاکید کرد: دستگاه ها وظیفه دارند جلوی افراد سود جو را بگیرند.

وی با بیان اینکه تنها راه علاج جامعه حمایت از کالای داخلی است، بیان کرد: تولید کنندگان وظیفه دارند اجناس مطلوبی را به جامعه ارائه کنند.

حجت الاسلام آقا مولایی با اشاره به اینکه با همکاری و همدلی همه اقشار و مسؤولان می توانیم از مشکلات اقتصادی رهایی پیدا کنیم، در پایان گفت: رقابت در بازارهای جهانی با کالاهای با کیفیت ایرانی می تواند انگیزه تولید در جامعه به وجود آورد./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات