۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۵۷۲۵۲
حکیم:

ملت عراق با شکست داعش دسیسه‎های دشمنان را خنثی کردند

رییس ائتلاف ملی عراق خاطرنشان کرد که ملت عراق با شکست جریان تروریستی داعش دسیسه‎های دشمنان را خنثی کردند.
سید عمار حکیم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق در ادامه سفرهای استانی خود وارد استان کربلا معلا شد و با مراجع، علما، عشائر، نخبگان و سیاستمداران این استان‎ دیدار داشت

حجت الاسلام حکیم با حضور در دفاتر آیت الله سید محمد تقی مدرسی و سید مرتضی قزوینی با این دوتن از علمای عراق دیدار کرد.

وی در دیدار با آیت الله قزوینی در جریان روند سلامت جسمانی وی قرار گرفت و در دیدار با آیت الله مدرسی گزارشی از آخرین وضعیت سیاسی و امنیتی خدمت این عالم عراقی ارائه کرد.

حجت الاسلام حکیم از مرکز سالمندان کربلا بازدید کرد و به خبرنگاران گفت: حمایت از سالخوردگان واجب انسانی است و موجب نزول رحمت الهی می‎شود.

وی در جمع عشائر قبیله الثروان بنی حسن در کربلا مقدس بیان کرد: عراق در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان و تشکیل دولت قرار دارد و پیروزی در این عرصه بستگی به انتخاب گزینه‎های صحیح دارد.

رییس ائتلاف ملی عراق ادامه داد: عشائر ارتباط عمیق و نزدیکی با مرجعیت دینی در طول سال‎های متمادی و در راستای دفاع از کشور و رفع مشکلات مردم داشته است.

وی اظهار داشت: عراقی‎ها با پذیرش فتواهای مرجعیت، مواضع شرافتمندانه عشائر و احیا شعائر مذهبی توانسته‎اند بر بسیاری از مشکلات غلبه کنند.

حجت الاسلام حکیم تصریح کرد: فتوای مرجعیت و ایستادگی عشائر تمامی معادلات دشمنان که درپی طولانی کردن حضور داعش در عراق بودند را با شکست مواجه کردند و توانستند طی 3 سال طومار داعش را در هم بپیچنند و بنیان ادعاهای واهی آنان را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه ملت عراق بر مسائل طائفه‎ای پیروز شده اند، بیان داشت: ملت عراق در دوران کنونی یک رنگ و به فکر کشورشان هستند که این مساله یک پیروزی و دستاورد بزرگ برای عراق محسوب می‎شود.

رییس ائتلاف ملی عراق خواستار حفظ دستاوردهای گذشته شد و گفت: ملت عراق با وجود مشکلات و سختی‎های بسیار باید یک دولت قوی برای تحقق رفاه اجتماعی و مبارزه با فساد تشکیل دهند./994/ب901/ف

ارسال نظرات