۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۵۵۳۲۲
سرمقاله؛

جوجیتسو

جوجیتسو، یک هنر رزمی ژاپنی است که برای مبارزه از فاصله نزدیک با یک رقیب مسلح یا غیر مسلح طراحی شده است. به نظر می رسد آمریکایی ها برای مقابله با انقلاب اسلامی بارها از این روش استفاده کرده اند.
ایران آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، جیوجیتسو یا جوجیتسو، یک هنر رزمی ژاپنی است که برای مبارزه از فاصله نزدیک با یک رقیب مسلح یا غیر مسلح طراحی شده است. «جیو» به معنی نرم یا منعطف و «جیتسو» به معنی هنر یا تکنیک است و کلمه «جوجیتسو» به استفاده از نیروی حریف علیه خودش اشاره دارد. این روش رزمی برای مبارزه افراد عادی با سامورایی ‌ها، دوران حکومت فئودالی ژاپن تکامل یافته است. در نتیجه، روش مبارزه یک شخص بدون سلاح یا دارای یک سلاح کوتاه با یک حریف مسلح و زره‌ پوش آموزش داده می ‌شود. از آنجا که حمله مستقیم به یک حریف زره‌ پوش، بی ‌فایده است، مبارزان بایستی از روش ‌هایی چون فنون گرفتنی، پرتابی و قفل مفصل برای خنثی کردن نیروی حریف استفاده کنند و این تکنیک‌ ها بر مبنای استفاده از انرژی حریف علیه خودش طراحی شده ‌اند.

به نظر می رسد آمریکایی ها برای مقابله با انقلاب اسلامی بارها از این روش استفاده کرده اند. انقلاب با پذیرش اسلام و احکام قرآن و اطاعت از پروردگار عالم، زرهی به تن کرده است که هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد. «یدالله فوق ایدیهم» یک حقیقت است که بارها کفار، منافقین و مشرکین در طول تاریخ اسلام آن را دیده و تجربه کرده اند اما دست از مبارزه با انبیاء و اولیاء الهی برنداشته اند.

آمریکایی ها با استفاده از نیروهای عظیم و انرژی های متراکم انسانی در ایران طی نیم قرن اخیر سلطه خود را بازسازی، نوسازی و تحکیم کرده اند.

نخبگان، جریان های سیاسی متأثر از لیبرالیسم و حتی برخی از دانشمندان و اساتید دانشگاه، صاحبان بنگاه های اقتصادی بزرگ و... در معرض نفوذ و بهره گیری واشنگتن علیه تهران بوده اند. قصه خودکشی کاووس سید امامی در اوین بهانه ای برای رونمایی از این روش برای مقابله با انقلاب است. شاید اگر او خودکشی نمی کرد کیس پیچیده مورد نظر در فرایند یک دادرسی، روند رسیدگی حقوقی، امنیتی و انتظامی خود را طی می کرد و تمام می شد.

حماقت بی بی سی و دنباله آن در برخی رسانه های داخلی و نیز بلاهت رفقای آنها در فضای مجازی باعث شد از این کیس رونمایی شود. جماعت جدیدی که به عنوان جاسوس دستگیر شده اند در یک پیوند ننگین با سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس مشغول جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده کشور از حوزه های راهبردی بودند. آنها تحت پوشش مطالعات زیست محیطی به نقاطی که دشمن احتمال می داد پایگاه های موشکی ما باشد، رفتند تا اطلاعاتی را که از آنها خواسته شده بود، تکمیل کنند. آنها با مأموریت سه گانه ای که از طرف سرویس های دشمن داشتند، اطلاعات مورد نیاز دشمن در مورد موضوعات زیست محیطی و نفوذ در جامعه علمی ایران و از همه مهم تر جمع آوری اطلاعات مورد نظر آمریکایی ها از پایگاه های نظامی و موشکی ایران را دنبال می کردند، این قدر احمق بودند که مخفی کاری هم نداشتند و چند بار به اسرائیل سفر کردند و با افسران اطلاعاتی دشمن که در رصد سربازان جان برکف امام زمان (عج) بودند و تحت پوشش های خاص به ایران رفت و آمد داشتند، ملاقات می نمودند. این جماعت، دوتابعیتی و برخی سه تابعیتی بوده و تابعیت ایران، آمریکا و انگلیس را پذیرفته بودند.

توضیحات دادستان تهران در مورد ماهیت جاسوسان «جوجیتسو»یی، افکار عمومی را قانع کرد، اما جماعتی را که تحت پوشش همین روش سیا یا از روی غفلت یا از روی وابستگی حرف می زنند و توئیت می کنند، قانع نکرده است!

دشمن امروز پس از ناکارآمدی تهدیدها و تحریم ها پس از مقاومت جانانه شهید حججی ها در مبارزه با جریان های تروریستی در داخل و خارج کشور به این نتیجه رسیده است که از نیروی خودمان علیه خودمان استفاده کند.

ای کاش رئیس جمهور که سال ها در پست و مقام امنیتی و انتظامی در شورای عالی امنیت ملی خدمت کرده، معنای واژه «جوجیتسو» را می دانست، از طرح موضوع «بن بست»، «همه پرسی» و مسائل اختلافی در نطق 22 بهمن پرهیز می کرد و سرمایه اجتماعی آراء ملت را صرف اقتدار و عزت ملی می کرد و اجازه نمی داد رسانه های دشمن از این نطق علیه وحدت ملی، بهره برداری کنند.وزارت اطلاعات وظیفه سنگینی در کشف امثال سید امامی ها در بدنه علمی، دانشگاهی و دستگاه های دولتی دارد. وزارت اطلاعات وظیفه سنگینی در کشف و طرد عوامل نفوذی دوتابعیتی و سه تابعیتی در نظام پولی و بانکی و ارزی، دستگاه دیپلماسی کشور، بنگاه های اقتصادی و... دارد.جاسوسان و نفوذی های خائن باید بدانند انقلاب، زره اسلام را بر تن دارد. این زره را خدا به مؤمنین و کسانی که پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، داده است.

وزارت اطلاعات وظیفه سنگینی در رصد گروه ها و احزاب سیاسی و رسانه های داخلی دارد و باید شبکه نفوذ را کشف و خنثی کند نباید اجازه دهد که جرم پنهان آنها به جرم مشهود تبدیل شود و روزنامه ای در داخل همان حرفی را بگوید که بی بی سی و رادیو فردا می گوید.نباید به دشمن اجازه دهیم از طریق فنون رزمی جوجیتسو، انرژی و توان خودمان را علیه خودمان به کار گیرد./۹۶۹/

منبع: رسالت

ارسال نظرات