۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۵۴۴۵۷
آیت الله طبرسی:

۲۲ بهمن امسال نمایش انزجار ملی از سردمداران کفر است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به طور حتم نمایش همبستگی و اقتدار ملی این مردم در دفاع از انقلاب و نظام خواهد بود، گفت: ۲۲ بهمن امسال را می توان روز ناامیدی و زبونی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی و نمایش انزجار امت از سردمداران کفر و استکبار دانست.
آیت الله طبرسی

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که امام خمینی(ره) اسلام و عقلانیت دینی را جایگزین یک نظام دیکتاتوری کردند، گفت: امروز انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی در طلیعه چهل سالگی قرار دارد که باید قدردان این نظام دینی باشیم.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با پایه گذاری یک نظام دینی حیات طیبه اسلامی را به این کشور و ملت ایران هدیه دادند، افزود: ملت بزرگ ایران حدود چهار دهه است در سایه دین و احکام مترقی اسلام ناب به کشوری الگو و اسوه در عرصه های مختلف در جهان تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی(ره) ملت ایران را از جریان های پوچ گرای غربی رهایی داد و اسلام ناب و حقیقی را در این کشور نهادینه و گسترش داد، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه مردم سالاری دینی توانست دیگر جریان های منحرف غربی را کنار بزند و دین را در متن جامعه ایرانی نهادینه کند.

آیت الله طبرسی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی مترقی مردم سالاری دینی در جهان یاد کرد و با بیان این که برخی جریان منحرف روزهای نخست انقلاب در حالی دین را عامل عقب ماندگی و افیون ملت ها معرفی می کردند که امروز ملت ایران در سایه دین و احکام الهی این گونه در جهان نقش آفرینی می کند، گفت: بر خلاف دیدگاه این جریان های انحرافی دین عامل ترقی، تعالی و رستگاری ملت ها خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران با رهایی از ظلم و استبداد دیکتاتوری امروز آزادانه زندگی می کند و در سایه مردم سالاری دینی در همه سطوح کشور نقش آفرین است، تصریح کرد: در رژیم گذشته مردم حتی در تعیین نمایندگان فرمایشی مجلس نیز نقشی نداشتند، اما امروز به وضوح نقش و اراده ملت در تعیین همه سطوح کشور قابل مشاهده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در همه سطوح وابسته غرب بود و این وابستگی برای ملت ذلت و بدبختی را بار آورد، خاطرنشان کرد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی و قطع وابستگی کشور به غرب و نظام سلطه کشور در بسیاری از بخش ها به خودکفایی رسیده که نتیجه آن برای کشور عزت و اقتدار است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت ایران به طور حتم قدردان نظام و انقلاب هستند و در این مسأله شکی نیست، بیان داشت: حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب دلیل ساده ای بر حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ساری با اشاره به حوادث اخیر در کشور و حضور جدی و مسؤولانه مردم در دفاع از نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام به وضوح دیدند که ملت ایران بدون هیچ فراخوان و دعوتی همچون گذشته به میدان آمدند و به برخی ناآرامی های کشور پایان دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران هوشیار، دارای بصیرت، شناخت بالا و زمان شناس هوشمندی هستند، بیان داشت: معاندان انقلاب در حوادث اخیر به همراهی مردم دل بسته بودند، اما ملت بزرگ ایران در نهایت هوشیاری و بصیرت دست رد بر سینه دشمنان نظام زدند.

آیت الله طبرسی از ملت ایران به عنوان مردمی وظیفه شناس یاد کرد و با بیان این که دشمنان باید بدانند که این ملت هیچ گاه پشت انقلاب را خالی نخواهند کرد و تا آخرین لحظه پشتیبان انقلاب خواهند ماند، خاطرنشان کرد: آن کسانی که فکر می کردند با برخی تحرکات می توانند مردم را با خود علیه انقلاب و نظام اسلامی همراه کنند، سخت در اشتباه هستند چون این ملت در همه حال حافظ انقلاب و آرمان های نظام هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران علاقه مند انقلاب و کشورشان هستند و اجازه نخواهند داد عوامل داخلی و خارجی دشمن به آرمان های این نظام خدشه ای وارد کنند، تصریح کرد: این ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال به دشمنان انقلاب پاسخی سخت و فراموش ناشدنی خواهند داد.

وی با اشاره به این که راهپیمایی 22 بهمن امسال ملت ایران دیدنی تر از همه سال های اخیر کشورمان خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران برای دفاع از انقلاب و نظام با کسی تعارف ندارد و در این مسیر قاطعانه وارد می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال به طور حتم نمایش همبستگی و اقتدار ملی این مردم در دفاع از انقلاب و نظام خواهد بود، تصریح کرد: 22 بهمن امسال را می توان روز ناامیدی و زبونی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی و نمایش انزجار ملت از سردمدران کفر و استکبار جهانی دانست./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات