۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۵۴۳۷۳

آیت الله مدرسی بر ضرورت نابودی کامل تروریسم تاکید کرد

یکی از علمای عراق بر ضرورت نابودی کامل تروریسم تاکید کرد و بیان داشت که بی توجهی به اقدامات دشمنان عواقب بدی برای مردم این کشور درپی دارد.
آیت الله محمد تقی مدرسی از علمای عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق امروز طی پیامی از تلاش موفق رزمندگان این کشور در مبارزه با تروریست‎های در مناطق شرقی شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین و کوه‎های حمرین در استان دیالی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: غفلت و نادیده گرفتن اقدامات خصمانه دشمنان عواقب بسیار بدی را برای مردم این کشور درپی دارد.

آیت الله مدرسی بر ضرورت نابودی ریشه‎های تروریست‎ها در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: ما باید تلاش بسیاری برای نابودی کامل تروریسم در کشورمان انجام دهیم.

وی تاکید کرد که بهبود وضعیت معیشت مردم از طریق یک جهش و تلاش جدی در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین افزایش آگاهی دینی معتدل موجب از بین رفتن هر نوع ستیزه جویی و نابودی تروریسم می‎شود.

این عالم عراقی تصریح کرد: دولت باید برای بهبود وضعیت عراق در زمینه‎های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برنامه ریزی کند و مردم نیز وظیفه تلاش در ارتقا و پیشرفت در این زمینه‎ها را دارند.

وی در بخش دیگر این پیام به انتخابات آینده پارلمان عراق اشاره کرد و بیان داشت: مردم باید افراد شایسته و مخلص را برای راهیابی به پارلمان عراق انتخاب کنند زیرا پارلمان به منزله یک خانه واحد برای مردم این کشور است.

آیت الله مدرسی اظهار داشت: هر کسی که خود را شایسته تصدی منصب نمایندگی پارلمان عراق می‎داند باید با اخلاص و در راه خداوند متعال به خدمت به مردم بپردازد.

شایان ذکر است که طبق برنامه ریزی انجام شده، انتخابات پارلمانی عراق قرار است که ۱۲ ماه می سال ۲۰۱۸ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶) برگزار شود./994/ب901/ف

ارسال نظرات