۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۵۴۲۳۵
مدیر حوزه علمیه همدان:

انقلاب اسلامی سبب رشد و تعالی جوامع اسلامی شد

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: انقلاب اسلامی که به تعبیر امام خمینی(ره) انفجار نور بود سبب رشد و تعالی جوامع اسلامی شده و سبک جدیدی را در حکومت داری الهی ارائه کرد.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه علمیه همدان ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت جایگاه روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: حوزه های علمیه در جهت پیروزی انقلاب تلاش و از خود گذشتگی بسیاری کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی که به تعبیر امام خمینی(ره) انفجار نور بود سبب رشد و تعالی جوامع اسلامی شده و سبک جدیدی را در حکومت داری الهی ارائه کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب اسلامی در امتداد نور ولایت انبیا و امامان(ع) است که همواره باید در صدد اجرای دستورات الهی در جامعه باشیم.

وی افزود: از جمله شاخصه های امام راحل خدا ترسی ایشان بود که همین سبب شد تا هیچ ترسی از قدرت های ظاهری نداشته و با توکل بر خداوند همه آن ها را کنار بزند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تبیین کرد: حوزه های علمیه به عنوان مرجع فکری و اعتقادی جامعه همواره باید در جهت رضای خدا حرکت کرده و با این ابزار از سد همه مشکلات گذر کنند.

وی افزود: طلاب همواره باید خدا را شاهد و ناظر خود دیده و در جهت اعتلای جامعه اسلامی با اخلاص و جدیت در عمل حرکت کرده تا جامعه اسلامی به جایگاه واقعی خود برسد.

آیت الله موسوی اصفهانی خاطرنشان کرد: زندگی طلبگی در جهت کسب علم معارف اهل بیت(ع) است که نباید مطامع دنیوی و تجمل گرایی ما را از این هدف والا باز دارد.

وی در پایان افزود: حوزه های علمیه با تلاش جدی و اخلاص در عمل مشکلات امروز جامعه را شناسایی کرده و نسبت به آن ها برنامه ای مدون داشته تا در آینده شاهد توسعه پایدار ایران اسلامی باشیم./۹۷۸/پ203/ب1

ارسال نظرات