۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۵۴۰۸۳
امام جمعه ارومیه:

دشمنان به دنبال نا کارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه دشمنان به دنبال نا کارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند، گفت: اگر کسی دقت کند خواهد دید که کارآمدترین و موفق ترین نظام، نظام اسلامی ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: یکی از بزرگترین نعماتی که خداوند ارزانی ملت ایران کرد، انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور را از روند رو به انحطاط دوران پهلوی نجات داد، ابراز داشت: این روند وحشت آفرین بود که این کشور به چه سمت و سویی در حرکت است، امام راحل با تکیه بر ایمان به خدا و با همراهی مردم ایران توانست طومار رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را درهم بپیچد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: محمدرضا پهلوی به اعتراف خودشان دچار فساد اخلاقی بود و دربار وی از فساد اقتصادی رنج می برد، این شخص فاسد بود که بر رأس کشور قرار داشت و بر مردم حکومت می کرد.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیت سربازان نظام هستند، تصریح کرد: به گفته رهبر انقلاب حوزه علمیه باید انقلابی باشد و بنابراین اگر حوزه انقلابی نباشد همین حوزه علمیه خواهد بود که این انقلاب را ساقط خواهد کرد، باید اندیشه امام راحل در جامعه و در حوزه های علمیه جاری و ساری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به توطئه دشمنان برای تضعیف جامعه اسلامی، گفت: یکی از کارهایی که دشمن برای تضعیف نظام اسلامی می کند آن است که می خواهد این نظام را ناکارآمد جلوه دهد، اما اگر کسی دقت کند خواهد دید که کارآمدترین و موفق ترین نظام، نظام اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه امروز در تسلیحات نظامی، پزشکی، انرژی هسته ای و سلول های بنیادی به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده ایم، ابراز داشت: در دوران شاه پزشکان هندی برای مداوای بیماران به کشور می آمدند اما امروز می بینیم که کشور به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده است./۸۵۴/پ203/ب1

ارسال نظرات