۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۵۵۳۹۱۱

"چکیده نشست ها و کرسی های پژوهشكده فلسفه و كلام اسلامي" خواندنی شد

کتاب «چکیده نشست ها و کرسی های پژوهشكده فلسفه و كلام اسلامي» در ۵۳۶ صفحه منتشر شد.
کتاب «چکیده نشست ها و کرسی های پژوهشكده فلسفه و كلام اسلامي»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب «چکیده نشست ها و کرسی های پژوهشكده فلسفه و كلام اسلامي» به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

در چکیده این کتاب آمده است: پژوهشكده فلسفه و كلام اسلامي در بيش از دو دهه از فعاليت خود در راستاي معرفي و تبيين آموزه هاي نظري اسلام، تعميق و تحكيم باورهاي ديني، بازشناسي و توانمندسازي ميراث فلسفي و كلامي و در نهايت ترسيم مباني عقلي و چارچوب هاي تحليلي حوزة اخلاق گام هاي مهمي برداشته است. از اين رو بازنگري انديشه هاي فلسفي و كلامي و بسط و توسعه اين ميراث قويم و ماندگار از يك سو و پايش چالش ها، مسائل و نيازهاي معرفتي جامعة كنوني را از سوي ديگر وجهة همت خود ساخته است.

اين پژوهشكده علاوه بر تأليف بيش از صد كتاب و مديريت كلان پروژه هاي تأثير گذار، بخشي از همت خود را صرف برگزاري كرسي هاي نظريه پردازي و نشست هاي علمي كرده است تا ضمن ورود به عرصه هاي جديد، مدخلي به سوي نظريه پردازي و برگزاري كرسي هاي تخصصي بگشايد و با ايجاد نشاط علمي در كاوش و جستارگشايي موضوعات نوين، رفع شبهات اعتقادي و بارور ساختن شاخه هاي جديد علمي پيش قدم باشد.

این کتاب که در پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده، در 536 صفحه در قطع رقعی منتشر و به قیمت 400000 ریال به فروش می رسد./۸۲۲/ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات