۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۵۳۷۱۱

آمادگی آستان مقدس حسینی برای برگزاری کنفرانس بهار شهادت در کربلا

جلسه آمادگی جهاردهمین کنفرانس بین المللی بهار شهادت با حضور مسؤولان آستان مقدس حسینی برگزار شد.
کنفرانس بهار شهادت در کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، طلال الکمالی عضو کارگروه چهاردهمین کنفرانس بین المللی بهار شهادت با هدف احیا سالروز ولادت امام حسین (ع) برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه در کنفرانس بین المللی بهار شهادت قرار است که دیدگاه‎ها و نظریات جدیدی مورد بحث و بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: در این کنفرانس شخصیت‎های دینی، علمی، اصحاب رسانه و فرهنگی از طوائف و ادیان مختلف شرکت خواهند کرد.

الکمالی با اشاره به اینکه این کنفرانس از سوی آستان‎های مقدس حسینی و عباسی در ماه شعبان برگزار می‎شود، تصریح کرد: در پایان این کنفرانس قرار است که مسابقه‎ای با محوریت امام حسین (ع) و با گرایش‎های مختلف که در روزهای آینده به صورت تفصیلی بیان خواهد شد، برگزار می‎شود.

برگزاری دوره آموزش قرآن ویژه کودکان کربلا

اداره امور تبلیغ دینی خواهران وابسته به دارالقرآن کریم آستان مقدس حسینی از آغاز ثبت نام دوره «کودک قرآنی» با هدف پرورش نهال‎های دینی و اخلاقی در جان‎های کودکان خبر داد.

انتصار فاضل عباس مسؤول بخش آموزش دارالقرآن کریم آستان مقدس حسینی در این رابطه گفت: این دوره به علت آموزش حروف عربی، تلاوت و حفظ قرآن به شیوه‎‎های نوین از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است.

وی شرکت در دوره و سرویس ایاب و ذهاب رایگان اعلام کرد و اظهار داشت: خانواده‎های که کودکان 5 تا 6 سال دارند می‎توانند فرزندانشان را در این دوره ثبت نام کنند.

برگزاری دوره آموزش خیاطی ویژه خواهران

مرکز مشاوره خانواده در استان دیوانیه وابسته به آستان مقدس حسینی دوره آموزش خیاطی ویژه زنان برگزار کرد.

هدی عباس مسؤول این مرکز به خبرنگاران گفت: رفع مشکلات اقتصادی و افزایش مهارت زنان از اهداف برگزاری این دوره است.

وی با بیان اینکه این دوره به صورت عملی و نظری برگزار می‎شود، ادامه داد: دوره آموزش خیاطی در طول یک ماه و سه روز در هفته انجام می‎شود./994/ب901/ف

ارسال نظرات