۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۵۲۴۱۴
رییس مجلس اعلای اسلامی عراق:

رسانه‎ها توانایی مقابله با نقشه‎های شوم دشمنان را دارند

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق بیان داشت که رسانه‎ها توانایی مقابله با نقشه‎های شوم دشمنان نظیر رژیم صهیونیستی را دارند.
«شیخ همام الحمودی» نائب رییس پارلمان عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از روزنامه نگاران کویتی با حجت الاسلام همام حمودی رییس مجلس اعلای اسلامی عراق و معاون اول رییس پارلمان در بغداد دیدار کردند.

حجت الاسلام حمودی در این دیدار گفت: رسانه های عرب زبان باید متحد باشند تا بتوانند کشورهای منطقه را از اختلافات و خطرهای تروریست‎ها، افراط گرایان، رژیم صیهونیستی و سایر دشمنان حفظ کنند.

وی افزود: رسانه‎ها باید با هوشیاری زیاد با نقشه‎‎های شوم دشمنان برای هر گونه دخالت خارجی و تقسیم کشورهای عربی و اسلامی مقابله کنند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: همایشی که قرار است در ماه آینده میلادی در کویت برگزاری شود از جانب جذب سرمایه گذار خارجی، بازسازی مناطق آزاد شده و بازگشت آوارگان بسیار حایز اهمیت است.

وی اضافه کرد: صداهای تفرقه انگیز و رفتارهای انتقام جویانه موجب افزایش مشکلات بین کشورهای منطقه می‎شود.

حجت الاسلام حمودی بر ضرورت حفظ وحدت، ارتباط و انسجام بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه‎ها باید چهره‎ای شفاف از پیروزی‎های عراق به جهانیان نشان دهند.

گفتنی است که ماه آینده قرار است که همایشی در حمایت از بازسازی‎های عراق در کویت برگزار شد به همین علت جمعی از رسانه‎های کویتی برای آشنایی نزدیک با مناطق تازه آزاده شده از چنگال تروریسم و دیدار با مسؤولان عراقی به این کشور سفر کردند./994/ب902/ف

ارسال نظرات