۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۳۲۶
امام جمعه موقت قشم:

طرح ملی تلاوت قرآن الگویی برای کاهش آسیب های اجتماعی درکشور است

امام جمعه موقت جزیره قشم گفت: گسترش طرح ملی تلاوت قرآن کریم به الگویی برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان های کشور تبدیل شده است.
امام جمعه موقت قشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام سعید آزادی امام جمعه موقت قشم امروز در بازدید از مراحل برگزاری رقابت های شوق تلاوت در محل مسجد النبی (ع) قشم گفت: طرح ملی تلاوت دراستان ها توانسته نوجوانان زیادی را زیرپوشش قراردهد و این به معنای قرآنی کردن جامعه جوان و حرکت به سوی کمال حقیقی است .

وی افزود: تقویت ارتباط و انس با قرآن برای رفع آسیب های اجتماعی نیاز کنونی جامعه جوان و نوجوان است.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: فعالیت های قرآنی در بین جوانان و نوجوانان می تواند در برطرف کردن آسیب های اجتماعی، خانوادگی و دیگر آسیب هایی که جامعه را تهدید می کند موثر باشد.

حجت الاسلام آزادی بیان داشت: امروز ساکنان مناطق شهری و روستایی از معضلات اجتماعی بی شماری رنج می برند که رفع این مسائل با تکیه بر آیات الهی محقق می شود؛ زیرا قرآن کریم حلال مشکلات و آسیب های اجتماعی است .

وی به  نخبگان طرح ملی تلاوت توصیه کرد مسیر نورانی تلاوت قرآن کریم را با بهره گیری ازصاحبان تجربه و اساتید قرآنی ادامه دهند.

وی حرکت متولیان طرح ملی تلاوت در شناسایی افراد با استعداد را ستود و افزود: متولیان امور نهضت قرآن آموزی را ادامه دهند و آنرا متوقف نکنند که نیاز جامعه است .

گفتنی است، سومین  دوره رقابت های قرآنی شوق تلاوت با مشارکت استانداری هرمزگان، دفتر امام جمعه شهرستان، فرمانداری قشم، سازمان منطقه آزاد قشم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، خبرگزاری فارس، ایکنا، ایرنا، مهر، ایسنا، رسا و صدا و سیمای مرکز هرمزگان از سوم تا ششم بهمن ماه سالجاری درحزیره قشم درحال برگزاری است./۸۵۱/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات