۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۵۲۱۸۶
نماینده آیت الله سیستانی:

رشادت و جانفشانی شهدا در تاریخ ماندگار ماند

نماینده حضرت آیت الله سیستانی بر ضرورت ثبت داستان زندگی شهدا تاکید کرد و بیان داشت که رشادت و جانفشانی شهدا در تاریخ ماندگار ماند.
حجت الاسلام عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی حجت الاسلام عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از فرماندهان ارتش و پلیس عراق ضمن تشرف به زیارت بارگاه مطهر امام حسین (ع) با حجت الاسلام عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی دیدار و گفت‎وگو کردند.

فرماندهان ارتش و پلیس عراق در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت امنیتی کشور و دوران مبارزه با جریان تروریستی داعش را خدمت حجت الاسلام کربلایی ارائه کردند.

عبدالامیر رشید یار الله از فرماندهان عملیات مبارزه با جریان تروریستی داعش در این رابطه به خبرنگاران گفت: در این دیدار علاوه بر ارائه گزارش سه سال مبارزه با تروریسم، جدیدترین توصیه‎های نماینده حضرت آیت الله سیستانی به ویژه در زمینه توجه به رزمندگان را دریافت کردیم.

وی افزود: اگرچه مبارزه با عناصر باقی مانده داعش در شرایط کنونی بسیار سخت است اما ملت عراق توانایی نابودی کامل آن‎ها را دارند.

همچنین جمعی از اصحاب رسانه فعال در حوزه خبرهای جنگی که در دوران مبارزه ملت عراق با تروریسم جدیدترین اخبار و رویدادهای را پیگیری و منعکس می‎کردند، با حجت الاسلام عبدالمهدی کربلایی دیدار کردند.

وی در این دیدار تاسیس انجمن روزنامه نگاران جنگ را تبریک گفت و اظهار داشت: رزمندگان در میدان نبرد با تروریسم با خون خود تاریخ این کشور را می‎نویسند. تاریخ شاهد شجاعت، رشادت و دفاع قوی آن‎ها از عراق خواهد بود.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی حفظ دستاورد و پیروزی‎های رزمندگان را بسیار مهم توصیف کرد و بیان داشت: داستان زندگی شهدا و اقدامات شجاعانه‎ای که آنان در میدان نبرد با داعش انجام دادند را باید ثبت و ضبط کرد./994/ب902/ف

ارسال نظرات