۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۵۱۶۴۴
امام جمعه بوشهر:

مسأله فلسطین اولویت اول جهان اسلام باشد

امام جمعه بوشهر گفت: جهان اسلام باید مسأله فلسطین را به عنوان اولویت اول خود تعریف کند، تا این طور نشود که رییس‌جمهوری آمریکا به خود جرات دهد که با اعلام توافق بر سر پایتخت جدید رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس، گامی دیگر در جهت نابودی اسلام در فلسطین بردارد.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بوشهر با گرامی‌داشت میلاد حضرت زینب(س) اظهار داشت: ایثار و فداکاری در دفاع از امامت و ولایت و خردورزی و صفابخشی در ارتباط با ارحام مهمترین ویژگی‌های حضرت زینب(س) بوده است.

وی با اشار به توطئه‌های جهان استکبار و مزدوران آنها، افزود: پیامد سکوتی که سبب ورود بیشتر جهان استکبار به کشورهای مسلمان شده این است که کشورهای مسلمان، مشکلاتشان را به فراموشی بسپارند که ضروری است با یک جریان‌سازی، توطئه‌ها دشمنان اسلام را به خودشان برگردانند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: جهان اسلام باید مساله فلسطین را به عنوان اولویت اول خود تعریف کند، تا این طور نشود که رییس‌جمهوری آمریکا به خود جرات دهد که با اعلام توافق بر سر پایتخت جدید رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس، گامی دیگر در جهت نابودی اسلام در فلسطین بردارد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری یادآور شد: دولت به جای ورود به مسائل حاشیه‌ای به دنبال خدمت صادقانه به مردم حرکت کند که پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، فقط سبب افزایش مشکلات جامعه می‌شود.

وی بیان کرد: بیکاری، گرانی و رشد آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، معضلات جامعه است که دولت باید فکری برای رفع این مشکلات کند ضمن این که مردم مطالباتی نیز دارند که نیاز است مسوولان درب اطاق‌هایشان را بر روی مردم باز کنند و پاسخ‌گوی آنها باشند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات