۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۵۵۱۶۳۸

آیت الله مدرسی بر ضرورت ترسیم نقشه راه مشارکت مردم در پیشرفت عراق تاکید کرد

یکی از علمای عراق بیان داشت که مسؤولان ذی ربط با ترسیم نقشه راه می‎توانند نقش مردم در پیشرفت و آبادانی این کشور را مشخص کنند.
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق امروز طی پیامی بیان داشت: علما، رهبران و رؤسای احزاب با جمع کردن مردم به دور خود و ارائه برنامه روشن و شفاف برای آینده عراق، در سوق دادن این کشور به سمت آینده درخشان سهیم باشند.

وی اضافه کرد: انتخابات آینده پارلمان عراق فرصت بسیار طلایی برای پیشرفت تمدن مورد انتظار مردم در این کشور است.

این عالم عراقی بیان داشت: متاسفانه عراق در زمره کشورهای درحال توسعه است و مشکلات مختلف نظیر اقتصادی بر دوش‎های این ملت سنگینی می‎کند، اما باید توجه داشت بدون تشکیل یک نهضت تمدن گرا که در آن تمامی اقشار مردم مشارکت داشته باشند، راه حل های جانبی، سود زیادی برای ما در بر نخواهد داشت.

وی خواستار برنامه ریزی دقیق و شفاف برای آینده این کشور شد و اظهار داشت: ناامیدی از ویژگی‎های سربازان شیطان و غرق شدن در آرزوهای خود تنبلی است بنابراین ما با برنامه ریزی دقیق و شفاف برای این کشور و ارائه آن به مردم می‎توانیم نقش هر کدام از آنان برای مشارکت در پیشرفت، آبادانی و حل مشکلات عراق را مشخص کنیم.

آیت الله مدرسی تاکید کرد که عدم وجود برنامه صحیح برای آینده عراق، مردم را با مشکلات مختلف درگیر می‎کند.

وی از پیشرفت در پرونده روابط اقلیم کردستان با حکومت مرکزی استقبال کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم که هر چه سریعتر مشکلات میان اقلیم کردستان و حکومت مرکزی به پایان برسد تا همگی بتوانند برای قدم گذاشتن در دوران پیشرفت و آبادانی این کشور آماده شوند./994/ب901/ف

ارسال نظرات