۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۵۴۶۱۶۱
شیخ ماهر حمود:

تکفیری‎‌ها بدترین پدیده تاریخ معاصر هستند

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت از تکفیری‎‌ها به عنوان بدترین پدیده تاریخ معاصر یاد کرد.
ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه مسجد قدس در صیدای لبنان به بیان توطئه های صورت گرفته محلی، اقلیمی و بین المللی در دو ماه گذشته پرداخت.

وی گفت: فتنه السبهان از وزیران سعودی در منطقه، تصمیم ترامپ علیه قدس و فلسطین، درخواست جدایی اقلیم کردستان و فتنه ترامپ علیه ایران از توطئه های دو ماه گذشته از سوی دشمنان بود.

شیخ ماهر حمود افزود: برخی اغتشاشگران هفته گذشته بر اساس تحریک سازمان اطلاعات آمریکا در برخی شهرهای ایران به انحراف تظاهرات درخواست بهبود اوضاع اقتصادی پرداخته و این تظاهرات را به اغتشاش و آشوب کشاندند.

این عالم اهل تسنن تأکید کرد که دشمنان به گونه ای تظاهرات ها را پوشش دادند که گویی انقلاب مردمی علیه نظام ولایت فقیه به راه افتاده است.

وی اظهار داشت: حوادث سریع سال های اخیر بر آمادگی امت اسلامی برای اجرای وظیفه مهم نابودی رژیم صهیونیستی دلالت دارد.

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت درباره شک و تردید نسبت به زوال اسرائیل گفت: کسانی که در پرتو اوضاع پسرفته امت اسلامی و پدید آمدن گروه های تکفیری و همچنین توطئه های صورت گرفته از سوی رؤسای کشورهای اسلامی از نابودی اسرائیل ناامید بوده و ما را مسخره می کنند، بدانند که اوضاع ما و آنها مشابه دوران حضرت نوح(ع) است که این پیامبر را مسخره می کردند چرا کشتی را در جایی می سازد که دریا وجود ندارد.

شیخ ماهر حمود از داعش و سایر تکفیری ها به عنوان بدترین پدیده تاریخ معاصر یاد کرد و افزود: با وجود آشکار شدن این موضوع شاهد حمایت برخی از این تفکر و توجیه اقدامات تکفیری ها هستیم. ما با وجود همه این مسائل نسبت به پیامدها و نشانه های مثبت در آینده ای نزدیک امیدواریم./980/ب901/د

ارسال نظرات