۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۵۴۵۸۴۳

آیت الله نجفی خواستار هوشیاری در برابر دشمنان شد

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف خواستار هوشیاری در برابر دشمنان شد و بیان داشت که دشمنان در کمین ملت عراق نشسته‎اند.
آیت الله بشیر نجفی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از خانواده‎های شهدای استان واسط و دیاله عراق ضمن تشرف به زیارت بارگاه مطهر حضرت امام علی (ع) با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار و گفت‎وگو کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار گفت: دشمنان عراق در کمین ملت نشسته اند بنابراین باید با اتحاد و همکاری با نیروهای امنیتی به مبارزه با آنان بپردازیم.

وی افزود: مجاهدان عراقی در برابر دشمنان بشریت از شرق و غرب جهان با قدرت ایستادند بنابراین اگر از خانواده شهدا و ایتام آنان حمایت و پشتیبانی نکنیم در روز قیامت به رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) باید پاسخگو باشیم.

این مرجع تقلید شهدا را قهرمانان اسلام توصیف کرد و ادامه داد: شهدا مایه افتخار، عزت و کرامت ما هستند. آنان با رشادت از مقدسات و اراضی این کشور به دفاع پرداختند.

وی با بیان اینکه از ائمه اطهار (ع) آموخته‎ایم که باید به خانواده و ایتام شهدا رسیدگی کنیم و تاکید کرد که همه مردم اعم از فقیر و غنی نباید در برابر خانواده شهدا کوتاهی کنند.

حضرت آیت الله نجفی بیان داشت: ما باید به ایتام شهدا بفهمانیم که پدرانشان زنده و در کنار یاران امام حسین (ع) هستند بنابراین باید سرشان را بالا بگیرند.

حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله سیستانی نیز در این دیدار صبر و استقامت خانواده شهدا را ستود و اظهار داشت: شهدا در راه دفاع از دین، وطن و اراضی این کشور به میدان نبرد با تروریسم رفتند./994/ب902/ف

ارسال نظرات