۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۴۵۷۹۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران پاسخ محکمی به اهانت آشکار رییس جمهور ‌آمریکا خواهد داد

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن دخالت های خارجی در امور داخلی کشورمان نسبت به جدیدترین اهانت رییس جمهور آمریکا در خصوص ملت ایران واکنش نشان داد و گفت: گرسنه خواندن ملت ایران، اهانت و توهین آشکار دولتمردان آمریکایی نسبت به مردمی با تمدن و فرهنگ کهن است.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم کردن دخالت های خارجی در امور داخلی کشورمان نسبت به جدید ترین اهانت رییس جمهور آمریکا در خصوص ملت ایران واکنش نشان داد و گفت: گرسنه خواندن ملت ایران، اهانت و توهین آشکار دولتمردان آمریکایی نسبت به مردمی با تمدن و فرهنگ کهن است.

وی با بیان این که ملت هوشیار و انقلابی ایران اسلامی به طور حتم پاسخ این جسارت و اهانت آشکار رییس جمهور آمریکا را خواهند داد، افزود: ترامپ باید بدانند که ملت ایران نیاز به دلسوزی های دروغین او و متحدانش ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکا و کشورهای اروپایی باید به دخالت در امور داخلی کشورمان پایان دهند، خاطرنشان کرد: ملت هوشیار ایران اسلامی خود به خوبی می توانند با عبور از مشکلات و بحران ها کشورشان مدیریت کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که تاریخ آمریکا علیه ملت ایران سرشار از دروغ، دشمنی، عناد و کینه توزی همراه بوده است، افزود: در حالی امروز رییس جمهور آمریکا ژست حمایت از ملت ایران را به خود گرفته که تا چند روز گذشته مردم کشورمان را تروریست معرفی کرده بود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ملت ایران اقدامات ضد ایرانی آمریکا علیه کشور و مردم را از یاد نبرده اند، خاطرنشان کرد: ترامپ باید بداند که هنوز از دستورش برای جلوگیری از ورود مردم برخی کشورها به ویژه ایران به آمریکا نگذشته و مردم کشورمان هیچ گاه این اهانت را فراموش نخواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم هایی که آمریکا علیه ایران اسلامی وضع کرده است با زندگی مردم اثر مستقیم دارد، تصریح کرد: تحریم های ضد ایرانی آمریکایی ها به طور مستقیم ملت ایران را هدف گرفته است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حدود چهار دهه است که آمریکایی ها به شیوه های مختلفی ملت ایران را هدف تحریم ها و دشمنی های خود قرار داده اند، افزود: بسیاری از مشکلاتی که امروز کشورمان با آن مواجه است نتیجه تحریم های ظالمانه آمریکا در طی سال اخیر علیه کشورمان است.

استاد حوزه علمیه مازندران بأکید براین که مسؤولان وظیفه دارند حرف ها و گلایه های مردم را به خوبی بشنوند، خاطرنشان کرد: پس از شنیدن این صداها دیگر وقت حق مشکلات و تحقق وعده های اقتصادی رسیده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم از فشارهای اقتصادی، فساد و گرانی خسته شده اند و خواستار اقدامی قاطع از سوی دولتمردان هستند، گفت: مسؤولان نباید وعده هایی بدهند که توان اجرای آن را ندارند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که رسیدگی به مطالبات به حق و قانونی مردم مهم ترین وظیفه دولتمردان است، تصریح کرد: متأسفانه برخی اظهارات نسنجیده مسؤولان در ماه های اخیر زمینه این اعتراض ها و ناآرامی ها را در کشور به آورد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حال مسؤولان کشور باید پاسخگوی اظهارات خود در برابر ملت باشند، بیان داشت: امروز یکی از مهم ترین مطالبات و خواسته های مردم از مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه گرانی و اشتغال است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی همواره در صف مدافعان انقلاب و نظام بوده اند، خاطرنشان کرد: این مردم برای پیروزی و بقای انقلاب از خودگذشتگی های بسیاری انجام دادند و به همین دلیل در چهار دهه اخیر همواره پیشگام در دفاع از انقلاب بودند.

وی با اشاره به این که برخی ها با سوء استفاده از فضای به وجود آمده به دنبال فتنه انگیزی در کشور هستند، تصریح کرد: کسانی که فضای کشور را ناامن و آسایش را از مردم صلب می کنند به طور حتم اینها به دنبال طرح مسائل اقتصادی نیستند و اهداف دیگری را دنبال می کنند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات