۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۴۵۳۴۹
عضو تجمع علمای مسلمان لبنان:

علما چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهند

رییس جمعیت الفت لبنان بر لزوم ارائه چهره واقعی اسلام به جهانیان از سوی علما تأکید کرد.
صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه مسجد حضرت ابراهیم(ع) در شهر صیدا نسبت به بحران کنونی در این کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: اغلب شهروندان لبنان از اوضاع سخت معیشتی به ستوه آمده و بر این اساس شاهد خروج جوانان از کشور برای یافتن زندگی کریمانه هستیم.

وی ادامه داد: این مساله مطمئنا تاثیر منفی بر لبنان گذاشته و در صورت ادامه وضع موجود شاهد از دست دادن جوانان به عنوان امید آینده کشور خواهیم بود.

شیخ حبلی فرارسیدن سال جدید میلادی را تبریک گفت و تأکید کرد: امیدواریم سال آینده به ریشه کن شدن تروریسمی بینجامد که کشورهای عربی را هدف قرار داد و تخریب و فساد را به بار آورد.

وی نسبت به ارتکاب این جنایت ها با نام اسلام ابراز تاسف کرد و خاطرنشان ساخت که علمای جهان اسلام باید برای ارائه چهره واقعی اسلامی تلاش کنند.

این روحانی اهل تسنن از فلسطین به عنوان اولویت همه آزادگان جهان یاد کرد و افزود: گروه های مقاومت باید تلاش های خود را برای یاری فلسطین و قدس به عنوان پایتخت آن افزایش داده و از هیچ تلاشی برای ناکامی تصمیم اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه قدس دریغ نکنند./980/ب902/د

ارسال نظرات