۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۴۵۳۲۷

دیدار وزیر کشور عراق با نماینده آیت الله سیستانی

وزیر کشور عراق در دیدار با نماینده حضرت آیت الله سیستانی از نقش این مرجع تقلید در نابودی داعش تقدیر و تشکر کرد.
قاسم الاعرجی وزیر کشور عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم الاعرجی وزیر کشور عراق به همراه جمعی از مسؤولان امنیتی این کشور به زیارت بارگاه مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در کربلا معلا مشرف شد و با حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی دیدار و گفت‎وگو کرد.

دو طرف در این دیدار به بررسی آخرین تحولات امنیتی و نقش بسیج مردمی در آزادی اراضی عراق از چنگال داعش پرداختند و خاطرنشان کردند که به برکت فتوای حضرت آیت الله سیستانی و پاسخ مثبت مردم به آن، دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

آنان خواستار ادامه مبارزه با افکار افراطی و منحرف دشمنان شدند و اظهار داشتند که مسؤولان و مردم باید توجه بیشتری به خانواده شهدا و مجروحان کنند.

قاسم الاعرجی همچنین در دیدار با فراس عباس حمزه از مسؤولان امنیتی آستان مقدس عباسی، فعالیت‎های این آستان در تامین امنیت زائران را مورد بررسی قرار داد و بیان داشت که مسؤولان امنیتی استان و آستان مقدس عباسی باید با همکاری یکدیگر امنیت کربلا و زائران را تامین کنند.

وی در گفت‎وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اسلحه فقط باید در دست دولت باشد، گفت: اگر اسلحه فقط در دست دولت نباشد، تامین امنیت مردم با مشکل مواجه می‎شود بنابراین دولت موظف است که همه اسلحه‎های موجود در میان مردم را جمع آور کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد که حضرت آیت الله سیستانی از حامیان دستگاه‎های امنیتی برای گسترش امنیت در سراسر عراق است./994/ب901/ف

ارسال نظرات