۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۵۴۳۹۷۳

اقدام امام جمعه تبریز مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفت

به دنبال آلودگی هوای تبریز و رسیدن وضعیت به حالت هشدار، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکسی و مترو در جلسات امروز خود حاضر شد.
امام جمعه و تاکسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در اقدامی ارزشمند، برای حضور در جلسه درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عح) تبریز از تاکسی استفاده کرد.

وی همچنین به دلیل آلودگی شدید هوای تبریز، بعد از اتمام جلسه اخلاق در مسیر بازگشت از خط یک متروی تبریز استفاده کرد؛ این اقدام امام جمعه تبریز مورد توجه اقشار مختلف مردم و رسانه‌های محلی قرار گرفته است؛ چراکه نماینده ولی فقیه در استان نه در گفتار، بلکه در عمل بر ضرورت استفاده از وسایط حمل و نقل عمومی تأکید کرد. 

این در حالی است که اعضای شورای شهر تبریز و تعدادی از مدیران کل و مسؤولان شهری روز گذشته برای حضور در جلسه شورا، با اتومبیل‌های شخصی در مرکز شهر و امارت ساعت حاضر شدند.

جالب است بدانید؛ هیچ یک از مسؤولان دولتی حتی برای شرکت در جلسات کمیته اضطرار آلودگی هوا، از وسائط حمل و نقل عمومی استفاده نکردند؛ اما انتظار دارند، مردم توصیه‌های آنان را مورد توجه قرار داده و از تاکسی، مترو، اتوبوس و دوچرخه استفاده کنند.

بهتر است مسؤولان استان به ویژه اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوا به جای شعار، عمل‌گرا باشند و منش نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی را الگوی خود قرار دهند./935/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات