۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۴۱۱۱۶

بازدید نمایندگان آیت الله سیستانی از مناطق عملیاتی عراق

نمایندگان حضرت آیت الله سیستانی از مناطق عملیاتی واقع در شمال استان صلاح الدین بازدید کردند.
بازدید نمایندگان آیت الله سیستانی از مناطق عملیاتی عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عماد الدین موسوی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در بغداد از منطقه عملیاتی «الستمئة» واقع در شمال استان صلاح الدین عراق بازدید کرد.

وی در این بازدید با جمعی از فرماندهان و رزمندگان مستقر در این منطقه عملیاتی دیدار و سلام و توصیه‎های حضرت آیت الله سیستانی را به آنان ابلاغ کرد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی کمک‎های غذایی و مادی مردم بغداد که تحت عنوان کاروان «ساقي عطاشى كربلا» جمع شده بود را میان رزمندگان توزیع کرد.

وی در جمع رزمندگان گفت: شادی ملت عراق زمانی کامل می‎شود که شاهد آزادی همه اراضی این کشور از لوث جریان تروریستی داعش باشیم. تا زمانی که داعش در اراضی عراق حضور داشته باشد رزمندگان نباید در مبارزه با آنان کوتاهی کنند.

همچنین جمعی از مبلغان حوزه علمیه نجف و نمایندگان دفتر حضرت آیت الله سیستانی با حضور در منطقه عملیاتی «بیجی» با رزمندگان دیدار و کمک‎های لجستیکی خود را میان گردان‎های نهم از ارتش عراق و گردان‎های بسیج مردمی نظیر «انصار المرجعیه»، «عاشورا» و «الطف» توزیع کردند.

حجج الاسلام شیخ محمدم البیضانی و سید عقیل السعبری کاروان کمک‎های لجستیکی موکب «الهاشمیات» در استان بابل که شامل مواد غذایی، لباس و غیره می‎شود را همراهی کردند.

روحانیان نجف در این دیدارها از رزمندگان خواستند تا دستیابی به پیروزی کامل بر داعش از مبارزه دست برندارند و هرگز برادران آواره و جنگ زده خود را فراموش نکنند و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان انجام دهند./994/ب901/ف

ارسال نظرات