۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۴۱۰۲۶
عالم اهل سنت لبنان:

تروریسم تکفیری نتیجه اندیشه وهابیت است

عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت با اشاره به حوادث اخیر منطقه تاکید کرد که تروریسم تکفیری نشات گرفته از اندیشه وهابیت است.
شیخ صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت لبنان با تبریک حلول میلاد پیامبر اکرم(ص) به امت اسلامی، سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) را عرصه تقویت همزیستی مسالمت‌آمیز و بخشش دانست.

شیخ صهیب حبلی گفت: وحدت حقیقی امت اسلامی میان تمامی طیف‌های اسلامی در جهان عربی و اسلامی راهکار بازپس گیری مسجد الاقصی از چنگال رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به غصب مقدسات اسلامی و مسیحی در فلسطین خاطر نشان کرد: وحدت اسلامی به عنوان مقدمه‌ای برای ترویج و تقویت وحدت داخلی لبنان باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت لبنان افزود: همبستگی ملی و سیاسی که پس از استعفای سعد الحریری شکل گرفت قابل تحسین است. روح وحدت ملی در برابر مقابله با طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان تقویت شد.

عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: دشمن تلاش داشت تا امنیت و ثبات کشور را به چالش بکشاند اما به دلیل آگاهی سیاسی رهبران و مسؤولان توطئه‌های دشمنان ناکام ماند.

شیخ حبلی تقویت وحدت امت اسلامی را بهترین راه برای مقابله با اندیشه تکفیری وهابیت دانست و اظهار داشت: وقوع جنایات تروریستی علیه مسلمانان به ویژه آنچه که در مصر رخ داد نشان دهنده آن است که اندیشه وهابیت اسلام و مسلمین را مورد هدف قرار داده است./981/ب902/ر

ارسال نظرات