۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۴۰۹۲۸

جهاد اسلامی بر مالکیت مردم فلسطین بر سرزمین تاریخی خود تاکید کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت هفتادمین سالروز صدور قطعنامه ناعادلانه تقسیم فلسطین تأکید کرد که سرزمین فلسطین با مرزهای تاریخی آن متعلق به ملت فلسطین است.
لوگوی جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش «جهاد اسلامی» در بیانیه خود تأکید کرد که رژیم صهیونیستی یک رژیم استعمارگر است که سرزمین فلسطین را با زور اشغال کرده و مرتکب جنایت پاکسازی نژادی برای طرد صاحبان حقیقی این سرزمین شده است.

جهاد اسلامی بر مخالفت خود با هر گونه سازش با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و افزود که قضیه فلسطین تنها زمانی حل می‌شود که استعمارگران و شهرک‌نشینان متجاوز از این سرزمین رخت بربسته و سرزمین فلسطین به صاحبان حقیقی آن بازگردانده شود.

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، جهاد اسلامی با اشاره به اینکه قطعنامه تقسیم فلسطین نیز در راستای فراهم کردن زمینه اشغال فلسطین از سوی صهیونیست‌ها و بیرون راندن ملت آن بوده است، تأکید کرد که با وجود این قطعنامه ظالمانه، رژیم صهیونیستی هیچ مشروعیتی در سرزمین فلسطین ندارد و هر قطعنامه‌ای که حق کامل فلسطینیان در این سرزمین را خدشه‌دار کند و به اشغالگری رژیم صهیونیستی مشروعیت ببخشد، باطل است./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات