۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۴۰۲۵۰

آیت الله خالصی عادی‎سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خطرناک توصیف کرد

یکی از علمای عراق هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خطرناک دانست و هر کسی که در این مسیر قدم بردارد را دشمن نامید.
آیت الله شیخ محمد مهدی الخالصی از علمای عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمد مهدی الخالصی از علمای عراق طی سخنانی کسانی که خواهان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را انسان‎های خطرناک توصیف کرد و بیان داشت: چنین کسانی دشمن اسلام، امت اسلامی و جبهه مقاومت هستند.

این عالم عراقی تصریح کرد: تاریخ به خوبی شاهد خیانت افرادی است که خواهان عادی سازی روابط با اسرائیل هستند؛ چنین اشخاصی به ضرر اسلام فعالیت می‎کنند.

وی به تصمیم گنگره آمریکا برای تروریست نامیدن برخی از جریان‎های اسلامی عراق، یمن، مصر و لبنان را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام گنگره آمریکا و اتحادیه عرب در راستای اهداف رژیم صهیونیستی انجام می‎شود.

آیت الله الخالصی اظهار داشت: سکوت در برابر کسانی که خواهان روابط با رژیم صهیونیستی خیانت بسیار بزرگی است و علما، سیاستمداران و همه شخصیت‎های دینی و اجتماعی نباید در برابر چنین اقداماتی سکوت کنند.

وی خواستار تمسک به سنت رسول اکرم (ص)، برائت و لعن دشمنان شد و بیان داشت: رسول اکرم (ص) در قنوت نماز علیه مشرکان دعا کرد و ما نیز باید از دشمنان اعلائم برائت کنیم./994/ب903/ف

ارسال نظرات