۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۳۹۸۹۷

مراسم یادواره شهدای خیابان تولید دارو قم برگزار شد

مراسم یادواره شهدای خیابان تولید دارو قم با حضور رییس سابق مرکز تحقیقات استراتژیک کشور در قم برگزار شد.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادواره شهدای خیابان تولید دارو قم شب گذشته با حضور حسن عباسی رییس سابق مرکز تحقیقات استراتژیک کشور، خانواده های شهدا و همچنین مردم شهید پرور قم در مسجد ولی عصر(عج) این خیابان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، امیر رزق آبادی سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان قم در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مردم را دو دسته انقلابی و غیر انقلابی می دانند، گفت: از قم انتظار می رود که همانگونه که از ابتدای انقلاب پای آن ایستاده بودند، درخت آن را پربارتر کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «رژیم صهیونیستی تا 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت» اظهار داشت: برخی می پندارند که این سخن یعنی طی 25 سال آینده این اتفاق خواهد افتاد؛ در حقیقت با توجه به تحولات منطقه باید گفت که رژیم صهیونیستی بسیار زودتر نابود خواهد شد.

رزق آبادی یادآور شد: پیروزی هایی که به دست می آوریم به خاطر تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم پرشور و غیور ایران در میادین مختلف است.

در ادامه حسن عباسی ضمن تبریک گویی به مناسبت نابودی داعش با اشاره به اینکه امیدواریم این شجره خبیثه در سطح کلان نابود شود، گفت: این شجره ملعونه از صدر اسلام با توطئه های دشمنان پیامبر اکرم(ص) کاشته شد و امروزه به دست آمریکایی ها رسیده است.

رییس سابق مرکز تحقیقات استراتژیک کشور جریان ضد اسلام را از صدر اسلام تا کنون اینگونه توصیف کرد: امویان، عباسیان، عثمانیان و وهابیان، چهار گروه اصلی شجره ملعونه از صدر اسلام تا کنون بوده و هستند.

وی ادامه داد: امروز آنچه به نام داعش، النصرة، القاعدة، جندالاسلام و غیره که به 70 گروه می رسند، ادامه همان امویان و عباسیان هستند، اما چهره شان عوض شده و با نام وهابیت در حال پیگیری همان مبانی اموی و عباسی هستند.

عباسی با اشاره به نقشه دشمن برای زمین گیر کردن اسلام اظهار داشت: دشمن از همه ترفندهایش ناامید شد و خواست با راه انداختن نوعی اسلام جدید، شیعه و سنی را به جان یکدیگر بیاندازد و همانند جنگ میان کاتولیک و پروتستان که منجر به زمین گیر شدن مسیحت و روی کار آمدن سکولاریسم شد، اسلام را نیز از میان بردارد که رهبر معظم انقلاب با تدابیر حکیمانه شان سران شیعه و سنی را فراخواندند و از نقشه دشمن پرده برداری کردند.

تحلیلگر مسائل استراتژیک به ضرورت تببین جایگاه قدرت نرم ولایت فقیه برای جامعه افزود: تشیع در سال 94 از تکفیری های شیعه(تشیع انگلیسی) اعلان برائت کرد و همچنین در سال 95 سران چهار فرقه اهل سنت در اجلاسی جهانی که به همت مجمع تقریب مذاهب برگزار شده بود، وهابیت را خارج از  اهل سنت معرفی کردند؛ این پیروزی که منجر به اتحاد میان شیعه و سنی شد به مراتب از پیروزی بر داعش مهم تر است./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات