۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۵۳۸۶۱۸
عضو ارشد مقاومت:

رژیم صهیونیستی هیچ خدمتی به عربستان ارائه نمی‎دهد

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تکیه عربستان به اسرائیل تأکید کرد که این رژیم هیچ خدمتی به سعودی ها نخواهد داشت.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در خطبه های نماز جمعه منطقه بئرالعبد در ضاحیه جنوبی گفت: عربستان با همه سیاست های وحشیانه خود در منطقه شکست خورده است در حالی که محور مقاومت در منطقه به پیروزی رسیده و نقشه سرنگونی آن بدست آمریکا و همپیمانانش با ناکامی مواجه شد.

وی افزود: تهدیدهای و وعده های عربستان علیه لبنان در هفته های گذشته با تکیه بر آغاز جنگ جدید رژیم صهیونیستی صورت می گیرد اما روشن است که صهیونیست ها هیچ آمادگی برای جنگ ندارند چرا که این رژیم تنها به مصالح خود می اندیشد.

عضو ارشد مقاومت تصریح کرد: تجاوز به لبنانی که معادله بازدارندگی بر آن حاکم است به هیچ وجه راحت نیست و مقاومت با قدرتی که دارد، صهیونیست ها را پیش از هرگونه اقدام علیه لبنان به تفکر فراوان وامی دارد.

وی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی که از هجمه سعودی علیه لبنان خرسند شده و از آن علیه مقاومت بهره می گیرد هیچگاه به عربستان خدمتی ارائه نکرده و سخنان وزیر کار صهیونیستی و سایر مسؤولان مبنی بر عدم دخالت در جنگ عربستان ضد لبنان نیز گواهی این مساله است.

حجت الاسلام دعموش از ناکامی عربستان نسبت به تکیه بر رژیم صهیونیستی جهت جنگ با لبنان به عنوان شکستی دیگر در پرونده سعودی توصیف کرد و ادامه داد: هجمه عربستان علیه لبنان با اراده لبنانی هایی مواجه شد که نشان دادند با همه توان در برابر فتنه و جنگ داخلی مورد نظر سعودی ها ایستادگی می کنند.

وی به سایر عوامل ناکامی عربستان  در لبنان  اشاره کرد و گفت: وحدت ملی و مخالفت قاطع لبنانی ها با توهین به کرامت آنها، مدیریت شجاعانه و قوی رییس جمهور و محافظت وی از کرامت و حاکمیت و استقلال لبنان و همچنین فشار بین المللی علیه عربستان از سایر عوامل این ناکامی محسوب می شوند./980/ب901/د

ارسال نظرات