۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۳۸۵۶۱
آیت الله نابلسی:

دولت عربستان ظالم و احمق است

امام جمعه صیدای لبنان از دولت عربستان به عنوان ظالم و احمق یاد کرد.
آیت الله نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، با اشاره به استعفای سعد الحریری از نخست وزیری لبنان گفت: انتظار می رود لبنان پس از استعفای سعد الحریری وارد بحران سیاسی داخلی طولانی مدت شود.

وی افزود: البته اقدامات رییس جمهور و رییس پارلمان و سایر گروه های حامی حاکمیت و امنیت کشور این امید را به وجود آورده است که این بحران با حکمت و عقلانیت حل شده و شاهد برگزاری انتخابات و تشکیل دولت باشیم.

این عالم لبنانی تصریح کرد: اجازه نمی دهیم دولت پیر و ظالم و احمق عربستان سعودی به تهدید ثبات سیاسی و همبستگی داخلی و اوضاع اقتصادی لبنان بپردازد.

وی اظهار داشت: عربستان پول های فراوانی را برای فساد و فتنه و جنگ و محاصره فقیران و مبارزه با معیشت مردم خرج کرده اما مطمئنا با استقبال شهروندان لبنانی مواجه نخواهد شد.

آیت الله نابلسی با اشاره به نقش عربستان سعودی در استعفای نخست وزیر لبنان ادامه داد: توطئه استعفا و نگهداری الحریری در عربستان سبب شد تا لبنانی هایی که با جان خود از استقلال و حاکمیت کشورشان دفاع می کنند بیش از گذشته از عربستان نفرت داشته باشند./980/ب901/د

ارسال نظرات