۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۵۳۷۶۳۸
آیت‌الله مهمان‌نواز:

شناخت نادرست دین سبب تأثیرپذیری جوانان از شبهات می‌شود

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شبهه افکنی اعتقادی دشمنان، گفت: جوانی که دین را استدلالی نشناخته باشد ممکن است با یک شبهه اسیر شود.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار شماری از مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به مناسبت‌های دهه پایانی ماه صفر، اظهار کرد: اعمال عبادی این ایام را خالصانه‌تر، کیفی‌تر و فراگیرتر را انجام دهیم تا عبادت دوماهه ما با این 10 روز تکمیل شود.

وی با اشاره به دلایل ماندگاری قیام عاشورا، افزود: امام حسین (ع) با فدا کردن خود و اهل بیت و یارانش در حقیقت سبب جاودانگی قیام خود شد.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: امام حسین (ع) به ما درس آزادمردی و دین‌داری داد و نشان داد که حقانیت به تعداد زیاد افراد نیست.

وی با بیان اینکه هر کار که رنگ خدایی بگیرد ماندگار است، خاطرنشان کرد: اخلاص در کار یعنی رنگ خدایی داشتن، گاهی فرد کتاب می‌نویسد، گاهی فرزند خوبی تربیت می‌کند و گاهی مالی را وقف می‌کند که در همه این کارها اگر رنگ خدایی باشد آن کار ماندگار می‌شود.

آیت‌الله مهمان‌نواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شبهه افکنی اعتقادی دشمنان، اظهار کرد: کسی که دین را استدلالی نشناخته باشد ممکن است با یک شبهه اسیر شود.

وی ادامه داد: دشمنان با شبکه‌های فرهنگی و تبلیغی علیه اسلام فعالیت زیادی کرده‌اند؛ ازاین‌رو باید تزریق افکار و اندیشه‌های دینی و قرآن و اسلام به افکار در قالب‌های مختلف رویکرد متولیان فرهنگی و مذهبی جامعه باشد./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات