۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۳۶۴۳۰
نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان:

رژیم صهیونیستی به دنبال ضربه زدن به محور مقاومت است

نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان افزایش هجمه‌ علیه حزب الله را ضربه زدن به محور مقاومت برشمرد.
شیخ علی الخطیب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی لبنان تقویت اوضاع سیاسی و امنیتی لبنان را از مهمترین اولویت‌های دولت در مبارزه با تلاش برخی گروه‌های خارجی برای ایجاد آشوب‌ و درگیری‌های داخلی برشمرد.

شیخ علی الخطیب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود: هدف از ایجاد اختلاف در میان مردم و گروه‌های مختلف لبنانی از سوی مزدوران خارجی، تحقق طرح‌ها و منافع منطقه‌ای و بین‌المللی و خدمت به رژیم صهیونیستی در ضربه زدن به محور مقاومت است.

وی خاطر نشان کرد: ملت آگاه لبنان نباید به تبلیغات فتنه‌گران در ترویج تهدیدات علیه مقاومت و تشویق بر تشدید فضای دلهره و ترس در میان مردم گوش فرا دهند.

عالم شیعی لبنان اظهار داشت: همزمانی میان افزایش تهدیدات علیه مقاومت، تشویق مردم به آشوب، تحریم آمریکا علیه حزب الله و تشدید تجاوزگری اسرائیل و نقض تمامیت ارضی موضوعی تصادفی و اتفاقی نیست.

شیخ علی اللطیف تصریح کرد: با به پایان رسیدن موضوع تکفیری‌های داعش در عراق و سوریه و پس از شکست سنگینی که محور مقاومت به دشمنان تحمیل کرد، شاهد شکل‌گیری جنگ جدیدی علیه محور مقاومت هستیم.

وی در پایان گفت: استکبار جهانی و حامیان تکفیری‌ها با هدف کاستن از تاثیر شکست‌های پی در پی و نیز جلوگیری از تسلیم گروه‌های مختلف حاضر در خاک سوریه و عراق، طرح‌ها و نقشه‌های جدیدی را رونمایی کردند تا افکار عمومی را به سمت این مسائل متوجه سازند./981/ب901/ر

 

ارسال نظرات