۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۳۵۹۹۵
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان؛

مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در لرستان اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه گفت: این مراسم با حضور پرشور مردم و سخنرانی مسؤولان در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
راهپیمایی۱۳ آبان

حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه جاری گفت: این مراسم در شهر خرم آباد ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود.

وی افزود: سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه جاری سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 13 آبان در بروجرد و شهرستان ازنا نیز ساعت 10 صبح آغاز می شود، عنوان داشت: در شهر بروجرد حجت الاسلام ترابی و در شهرستان ازنا امام جمعه این شهر سخنران مراسم خواهند بود.

وی یادآور شد: راهپیمایی 13 آبان ماه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از چهارراه شهرداری الیگودرز به سمت میدان امام حسین(ع) و با سخنرانی حجت‌الاسلام محمودی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: مردم شهرستان دورود نیز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح با حرکت از میدان آزادگان به سمت میدان ولایت و با سخنرانی حجت الاسلام حقیان، امام جمعه این شهر در مراسم راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان پلدختر نیز هپیمایی یوم الله 13 آبان از ساعت 9 صبح از میدان شهید بهشتی با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد سوری برگزار می شود، ادامه داد:
در شهرستان سلسله نیز این مراسم از میدان امام به سمت مصلی نماز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید جلال موسوی تبار برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه را در شهرستان کوهدشت حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه این شهر و در شهرستان دلفان، حجت‌الاسلام علی اکبر جمیاری عنوان کرد.

وی یادآور شد: راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در شهرستان دوره چگنی نیز ساعت 9 صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت بلوار امام و شهرداری با سخنراین حجت اسلام حسین زاده آملی، امام جمعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حیات الغیب افزود: در شهرستان رومشکان نیز مردم این دیار با حرکت از مصلی نماز جمعه به سمت میدان امام و آموزش ‌وپرورش و با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد امرایی برگزار می شود./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات