۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۳۳۹۶۷

نماینده آیت الله سیستانی از برگزاری همایش جهانی اربعین خبر داد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که همایش جهانی اربعین با حضور شخصیت‎های از جهان اسلام و کشورهای اروپایی و آمریکا به زودی برگزار می‎شود.
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت شرعی آستان مقدس حسینی به درخواست حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا برای برگزاری همایش جهانی اربعین پاسخ مثبت داد.

وی در این رابطه به خبرنگاران گفت: ما این عشق و علاقه به امام حسین (ع)، توجه زیاد و افق دید گسترده حجت الاسلام کشمیری در تشخیص برنامه های مورد نیاز برای تبیین نهضت حسینی مناسب با چالش های معاصر را ارج می نهیم و قدردانی می کنیم.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: نظر حجت الاسلام کشمیری برای برگزاری همایش جهانی اربعین با حضور شخصیت‎های از جهان اسلام و کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا بسیار پسندیده است.

تولیت شرعی آستان مقدس حسینی ادامه داد: ما آماده برگزاری این همایش با همکاری حجت الاسلام کشمیری و مسؤولان آستان مقدس عباسی هستیم.

 وی اظهار داشت: کمیته ای با حضور سید افضل الشامی تولیت آستان مقدس حسینی و طلال الکمالی، فاضل عوز و زهیر عبدالکریم از معاون تولیت و با حضور حجج الاسلام شیخ علی الفتلاوی و شیخ رائد الحیدری تشکیل خواهد شد تا اولین نشست خود را بعد از مراسم اربعین برای مقدمه سازی و برنامه ریزی جهت برگزاری این همایش بین المللی و هماهنگی بیشتر با مسؤولان آستان مقدس عباسی را انجام دهند و سپس نتیجه اش را خدمت حجت الاسلام کشمیری اعلام کنند./994/ب903/ف

ارسال نظرات