۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۳۳۸۵۲

همایش حضرت زینب در حرم امام حسین برگزار شد

شعبه تبلیغ دینی آستان مقدس حسینی همایشی سالانه با عنوان «یاری حضرت زینب (س)» در جهت یاد آوری رسالت بزرگ و موضع گیری های این بانوی بزرگوار با حضور علما و فضلای حوزوی برگزار کرد.
همایش حضرت زینب

به گزارش خبرگزاری رسا، شعبه تبلیغ دینی آستان مقدس حسینی همایشی سالانه با عنوان «یاری حضرت زینب (س)» در جهت یاد آوری رسالت بزرگ و موضع گیری های این بانوی بزرگوار با حضور علما و فضلای حوزوی برگزار کرد.

شیخ فاهم ابراهیمی مسؤول شعبه تبلیغ دینی با اشاره به اینکه این شعبه هر ساله همایشی با عنوانی «یاری حضرت زینب (س)» برگزار می کند، افزود: در چنین روز هایی، حضرت زینب (س) در اسارت بودند و وارد مجلس یزید (لعنت الله علیه) وارد شدند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، معرفی سیره و زندگی مبارک حضرت زینب (س) که همیشه الگوی حق طلبان و قیام کنندگان بوده و است، می باشد.

شیخ ابراهیمی تصریح کرد: این همایش هر ساله همزمان با آغاز پیاده روی اربعین امام حسین (علیه السلام) برگزار می شود.

مسؤول شعبه دینی اشاره کرد: در این همایش تعدادی توصیه برای مبلغین ارائه شد که مهم ترین آن احیای مراسم اربعین به صورت درست و خدمت به حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) به بهترین شکل ممکن بود.

شایان ذکر است که شعبه تبلیغ آستان حسینی بیش از 700 مبلغ را برای فرهنگ سازی دینی و اجتماعی طی ایام اربعین امسال مکلف کرده است./۹۹۴/ب۱۰۲/ف

ارسال نظرات