۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۳۱۵۸۹
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

عراق بر پروژه تجزیه فائق می‌آید

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان گفت: عراق همانطور که در برابر تروریسم به پیروزی رسید بر پروژه تجزیه نیز چیره خواهد شد.
ماهر عبدالرزاق رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان که در همایش «عراق یکپارچه» که در این کشور برگزار شد، گفت: وحدت عراق به معنای وحدت همه فرزندان امت عربی و اسلامی است.

وی افزود: نه تنها عراق بلکه جهان عرب و اسلام به وحدت و مقابله با توطئه های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه نیاز دارد. وحدت عراق عامل قدرت کشورهای عربی و اسلامی به شمار می آید.

این روحانی اهل تسنن تأکید کرد که عراق با وحدت مذاهب و طوایف مختلف می تواند پیروز و سرافراز باشد و مطمئنا به جایگاه خود در جهان عرب و اسلام بازمی گردد .

وی اظهار داشت: عراق بر پروژه تروریستی تجزیه ای فتنه ای پیروز شد همانگونه که لبنان بر تروریسم تکفیری و صهیونیستی و همه پروژه های فتنه آفرین آنها فائق آمد.

شیخ ماهر عبدالرزاق درباره پروژه جدایی اقلیم کردستان از عراق گفت: پس از شکست پروژه تکفیری ساخته آمریکا و اطمینان این کشور از اینکه پروژه اش در حال نفس های آخر است، به پروژه جدیدی در عراق روی آورده و می خواهد این کشور را در معرض تقسیم و فتنه قرار دهد.

وی خاطرنشان ساخت که عراقی ها همانگونه که بر تروریسم فائق آمدند،مطمئنا بر این پروژه چیره خواهند. 

رییس جنبش اصلاح و وحدت ادامه داد که آمریکا هم اکنون جنگ رسانه ای و اقتصادی را علیه مقاومت لبنان به راه انداخته و در این راستا از حمایت گسترده همپیمانانش بهره می گیرد./980/ب۹۰۲/د 

 

ارسال نظرات