۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۳۱۲۵۸
حکیم:

داعش دشمن همه ادیان و قومیت‎ها است

رییس حزب حکمت ملی عراق خاطرنشان کرد که جریان تروریستی داعش دشمن همه ادیان و قومیت‎ها است.
حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق در دیدار با اعضای هیأت کارگری کشورهای عربی گفت: هر چه دموکراسی و فضای کشورهای منطقه باز باشد نشاط و فعالیت‎های مردمی بیشتر می‎شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‎های کارگران در هر کشوری از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است، افزود: مسؤولان عراقی همواره درپی حمایت کافی از فعالیت‎های کارگران هستند و این گونه اتحادیه‎ها مرکزی برای بیان خواسته و نشان دادن اراده کارگران است.

رییس ائتلاف ملی عراق خاطرنشان کرد: عراق همیشه محلی برای نمایش و پیشرفت تمدن بشری است و ما افتخار می‎کنیم که متعلق به این کشور هستیم و در این عراق زندگی می‎کنیم.

وی ادامه داد: عراق با وجود آنکه طی 35سال گذشته به طور مستمر در انواع جنگ‎ها قرار داشته است، اما می‎بینم که در زمینه‎های مختلف با پیشرفت روبه رو بوده است.

حجت الاسلام حکیم تصریح کرد: بیش از 3 سال است که با جریان تروریستی داعش دست و پنجه نرم می‎کنیم اما به فضل خداوند متعال، فتوای حضرت آیت الله سیستانی و اراده مستحکم مردم موفق شدیم تروریست‎ها را از خاک این کشور بیرون کنیم و اکنون در مرز سوریه و عراق با آنان مشغول جنگ باشیم. بسیاری از اراضی عراق از لوث تروریست‎ها پاکسازی شده است و مساحت بسیاری اندکی واقع در غرب استان الانبار در اختیار داعش است که به زودی شاهد آزادی کامل اراضی عراق خواهیم بود.

وی اظهار داشت: رنج و مشکلات مختلف که عراق طی چند سال گذشته با آن مواجه بوده است موجب شده که مردم این کشور پشت سر حکومت متحد و هم‎دل شوند.

رییس ائتلاف ملی عراق تاکید کرد که داعش از دین، قومیت و یا طائفه خاصی دفاع نمی‎کند بلکه دشمن همه ملیت، قومیت، ادیان و طوائف است.

وی با اشاره به همه پرسی اقلیم کردستان خاطرنشان کرد: دولت عراق با بحران همه پرسی با آرامش، درایت و در عین حال از راه قانونی و مطابق قانون اساسی برخورد خواهد کرد./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات