۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۳۰۹۱۱
شهردار تهران:

کنترل حجم بدهی ها در شهرداری تهران نیاز به زمان دارد

نجفی با بیان این که حجم بدهي ها در شهرداری تهران حجمی نیست که بتوان در کوتاه مدت آنها را کنترل کرد، گفت: ما امروز علاوه بر مديريت بدهي ها بر روي موضوع مديريت منابع و هم مدیریت هزینه بحث داريم.
نجفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، محمد علی نجفی، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با تغییر مدیران در شهرداری، گفت: در مورد تغيير در هيچ بخشي نمي توان گفت ممكن است تغيير ايجاد نشود، چنانچه عمر مديريت چهارساله طرفين تمام شده باشد به این معنا است که هر سال 25 درصد از مدیران باید تغییر کنند.

وي در رابطه با تغییر مدیران زمان محمدباقر قالیباف و حتی ارتقای آنها نيز تأكيد كرد: در دوره شهردار قبل برخي مديران خوب حضور داشتند و از منظر خط سياسي هم طرفدار شهردار سابق نبودند، يكي از اولويت هاي ما براي انتخاب نيرو اين است كه از بدنه شهرداري بوده باشند، براي ما اصلاح طلب و غير اطلاح طلب فرق نمي كند.

شهردار تهران تأکید کرد: يكي از گلايه هاي كارمندان شهرداري اين بود كه مديران رده بالا دوره قبلي از بيرون شهرداري منصوب شده بودند، البته از منظر بنده اينكه شخصي در دوره قبلي در سمت پایین‌تری بوده اما عملکرد مثبتی داشته حالا ارتقاء پیدا کند.

نجفي در مورد تصمیم شهرداری تهران برای مدیریت بدهی‌ ها، یادآور شد: ما امروز علاوه بر مديريت بدهي ها بر روي موضوع مديريت منابع و هم مدیریت هزینه بحث داريم، اين مسائل امروز بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي افزود: اين نكته حائز اهميت است كه حجم بدهي ها حجمی نیست که بتوان در کوتاه مدت آنها را کنترل کرد، حداقل بدهي ها در شهرداری تهران سی هزار میلیارد تومان است./٨١٦/۲۰۲/ح

ارسال نظرات