۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۳۰۱۶۷
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران هیچ گاه زیر باز ظلم و فشار غرب نخواهد رفت

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز انقلاب اسلامی ایران در سایه ایستادگی و مقاومت ملت به یک کشوری قدرتمند در عرصه داخلی و جهانی تبدیل شده است، گفت: آمریکایی ها باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه زیر باز ظلم و فشار غرب نخواهد رفت.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سد محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها در موضوع برجام، گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای مذاکرات نسبت به توطئه و فریب کاری آمریکایی ها هشدارهای لازم را داده بودند.

امام جمعه فریدونکنار در ادامه سخنان خود با بیان این که آمریکایی ها به هیچ عنوان قابل اطمینان نبوده و نیستند، افزود: دولت آمریکا در 38 سال اخیر از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و هیچ گاه این دشمنی ها پایان نخواهد یافت، تصریح کرد: هدف نهایی آمریکا براندازی انقلاب اسلامی و نفوذ کامل در کشورمان است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی منافع آمریکایی ها در سطح منطقه و جهان را چالش جدی مواجه کرده است، افزود: امروز آمریکایی ها انقلاب اسلامی ایران و سیاست های آن را مهم ترین عامل سد در برابر تحقق سیاست های نامشروع و استکباری خود در جهان می دانند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهان فراگیر شده است، خاطرنشان کرد: این مسأله موجب هراس و عصبانیت آمریکایی است و به همین دلیل تلاش می کنند دایره نفوذ جمهوری اسلامی در کشورهای جهان را محدود کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیاست های سلطه گرایانه آمریکایی ها در جهان همواره با بحران و جنگ روبرو بوده است، تصریح کرد: اگر امروز در کشورهای منطقه شاهد آتش جنگ و خونریزی هستیم به دلیل زیاده خواهی های آمریکایی ها است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در جریان برجام بار دیگر فریب کاری و حیله گری خود را به اثبات رساندن، خاطرنشان کرد: امروز رییس جمهور آمریکا به بهانه های مختلف تلاش می کند ایران اسلامی مرا متهم به نقض برجام کند در حالی که اقدامات آمریکایی ها در دو سال اخیر روح و جسم برجام را نقض کرده است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که طرف های اروپایی به نقض برجام از سوی آمریکایی ها اذعان دارند، بیان داشت: خروج احتمالی آمریکایی ها از برجام موجب انزوای آنها در میان جامعه جهانی می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز کشورهای جهان به فریب کاری و دروغین بودن وعده های آمریکایی ها کاملاً پی برده اند، خاطرنشان کرد: خروج آمریکایی ها از برجام موجب رفتن آبروی بین المللی آنها خواهد شد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها باید بفهمند که برجام یک سند بین المللی است که آمریکا تنها یک طرف آن است، تصریح کرد: این کشور نباید برای خوش آیند و اهداف استکباری خود یک سند بین المللی که شش کشور در آن متعهد شدند را به چالش بکشاند.

حجت الاسلام جلالی با تأکید براین که آمریکایی ها موظف به اجرای همه بندهای سند برجام هستند، خاطرنشان کرد: اما خوی استکباری آمریکایی ها مانع از اجرای دقیق همه بندهای این توافق بین المللی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه سیاست های آمریکایی ها در منطقه با شکست مواجه شده است، تصریح کرد: آمریکایی ها علیرغم سرمایه گذاری گسترده ای که در کشورهای منطقه انجام داده بودند در برابر جبهه مقاومت شکست سنگینی خوردند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که داعش و دیگر گروه های تروریستی ساخته و پرداخته دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و صهیونیست ها برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در منطقه بود، خاطرنشان کرد: اما با ایستادگی جبهه مقاومت سیاست های خطرناک آمریکا و صهیونیست ها در خاورمیانه شکست خورده و به پایان عمر داعش نزدیک می شویم.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که ترامپ، رییس جمهور جدید آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود به طور علنی دولت اوباما را عامل اصلی به وجود آوردن داعش در منطقه معرفی کرد، بیان داشت: این اعتراف مقامات آمریکایی نشان می دهد که آمریکایی ها با همکاری رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای خائن عربی این گروه های تروریستی  تکفیری را برای مقابله با سیاست های جمهوری اسلامی به وجود آوردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها باید بدانند که سیاست های خصمانه آنها در برابر ملت ایران همواره شکست خورده است، تصریح کرد: امروز ملت ایران و دیگر ملت های آزادی خواه جهان بیدار و هوشیار بوده و اجازه دخالت در امور کشورشان را به بیگانگان نخواهند داد.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که آمریکا بازنده اصلی بحران های منطقه ای است، خاطرنشان کرد: علیرغم سرمایه گذاری گسترده آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ناامن کردن کشورهای اسلامی منطقه، اما امروز شاهد شکست سیاست های این کشورهای مستکبر در کشورهای مسلمان منطقه هستیم.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که داعش و دیگر گروه های تروریستی منطقه اجرا کننده سیاست های ابلاغی آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هستند، تصریح کرد: آمریکایی ها برای تحقق منافع نامشروع و استکباری خود دست به هر جنایتی در هر نقطه ای از جهان خواهند زد که نمونه بارز آن را در منطقه شاهد هستیم.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز انقلاب اسلامی ایران در سایه ایستادگی و مقاومت ملت به یک کشوری قدرتمند در عرصه داخلی و جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه زیر باز ظلم و فشار غرب نخواهد رفت./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات