۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۲۷۵۵۹
آیت الله محمودی گلپایگانی:

فراهم شدن زمینه تحصیل نعمت الهی به محصلان است

امام جمعه ورامین با بیان اینکه علم نوری است که جهل را نابود می‌کند، گفت: فراهم شدن زمینه تحصیل نعمتی از سوی خداوند به دانش آموزان است و شکر این نعمت با خوب درس خواندن ادا می‌شود.
آیت الله محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین و نماینده ولی فقیه در این شهرستان، امروز در آیین بازگشایی مدرسه ابتدایی قرآن و عترت که با حضور حجت الاسلام سیدمحسن محمودی مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مسؤولان شهرستان، اولیا و مربیان و دانش آموزان برگزار شد، گفت: در مقام و منزلت معلم خوب همین بس که اهل آسمان و زمین در حق او دعا و طلب استغفار می‌کنند.

وی با تاکید براینکه کسب علم توفیق الهی است، ابراز کرد: فراهم شدن زمینه تحصیل نعمتی از سوی خداوند است که به شما دانش آموزان عنایت شده بنابراین شکر این نعمت را با خوب درس خواندن به جای آورید.

آیت الله محمودی گلپایگانی سنین نوجوانی و جوانی را بهترین زمان برای کسب علم بیان کرد و اظهار داشت: شما دانش آموزان در بهترین فصل زندگی خودتان به کسب علم پرداخته‌اید و این امر بسیار ارزشمند است.

قدیمی‌ترین امام جمعه کشور با بیان اینکه علم نور است، عنوان کرد: انسان بی سواد گویی در تاریکی به سر می‌برد انسان با کسب علم جهل را در وجود خود نابود می‌کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: علم برای عالم همانند چراغی است که راه او را روشن می‌کند، انسان به واسطه علم می‌تواند مشکلات مردم را برطرف کند.

آیت الله محمودی گلپایگانی در پایان خاطرنشان کرد: در دوران نوجوانی و جوانی اگر انسان علمی را کسب کند در ذهن او هک می‌شود اما در دوران کهولت این امر به سختی صورت می‌پذیرد بنابراین قدر موقعیت خود را بدانید و شاکر خداوند باشید./813/پ202/ب1

ارسال نظرات