۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۲۶۳۹۴
بازتاب سخنان رهبری؛

رهبر ایران به شیطان بزرگ هشدار داد

رسانه های کشورهای مختلف، بیانات مقام معظم رهبری در واکنش به بدعهدی های آمریکا را به طور گسترده پوشش دادند.
دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب در سخنانی اعلام کردند که جمهوری اسلامی در صورت بدعهدی آمریکا در مورد توافق هسته ای، به آن واکنش نشان خواهد داد. در پی این سخنرانی، رسانه های مختلف جهان کلام کوبنده رهبری را به طو گسترده انتشار دادند.

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه های عراق

رسانه های عراق، در بخش های مختلف خبری، ضمن انعکاس بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی، آن را پاسخی به موضع گیری های دولت آمریکا در قبال برجام دانستند.

این رسانه ها در بخش های مختلف خبری خود و نیز بصورت زیر نویس به بیانات روز یکشنبه حضرت آیت الله خامنه ای پرداختند که با حمله شدید به آمریکا، هشدار دادند هر حرکت غلطی در برجام با عکس‌العمل شدید جمهوری‌اسلامی مواجه خواهد شد.

شبکه های پر مخاطب عراقی از جمله السومریه، الغدیر، آفاق و الاتجاه و نیز سایت ها و پایگاه های خبری سخنان رهبر معظم انقلاب را در ارتباط با بدعهدی های آمریکا بازتاب دادند.

بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه های عراق در حالی بود که صحنه رسانه ای این کشور تحت تاثیر موضوع همه پرسی کردستان است.

برخی رسانه های عراقی، با بکار بردن عنوان «امام» برای رهبر معظم انقلاب، برای بیانات ایشان تیترهایی همچون پاسخ امام خامنه ای به آمریکا برگزیدند.

روایت رسانه های یونان از هشدار شدید رهبر ایران نسبت به تداوم خصومت آمریکا

بیانات رهبر انقلاب اسلامی و موضعگیری ایشان در قبال کارشکنی و بدعهدی دولتمردان آمریکا در اجرای برجام و دشمنی با مردم ایران بازتاب وسیعی در رسانه ها و مطبوعات یونان داشت.

رسانه پرشمارگان «این» در یونان اعلام کرد که آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران به آمریکا هشدار شدید داد و افزود: هر گونه اشتباه از سوی کشور قلدرمابانه آمریکا در قبال توافقنامه برچام با جواب قاطع و سریع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

این سامانه خبری یونان، سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران را در جواب ادعای دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه ایران روح برجام را نقض کرده است، ارزیابی کرد.

سامانه خبری «این» نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد که ملت ایران در قبال خواسته های کشوری که قلدور مابانه عمل می کنند، برخورد قاطع خواهد کرد و تحت هیچ شرایطی ملت بزرگ ایران این گونه قلدوری ها را از هیچ کسی نخواهد پذیرفت و آمریکا باید دست از زورگویی و دروغگویی درباره ملت ایران بردارد.

رسانه یونایی افزود: آمریکا هنوز موضع قاطعی درباره باقی ماندن به تعهدات کشورش در توافقنامه برجام که برای کاهش فعالیت های هسته ای و در مقابل لغو تحریم ها علیه این کشور که در سال 2015 میلادی به امضای پنج قدرت بزرگ جهان و منجمله خود آمریکا با ایران رسیده است، را اتخاذ نکرده است و این امر باید تا اواسط ماه اکتبر( آبان ماه) سال جاری اتخاذ و اعلام شود، این در حالی است که ترامپ ایران را به نقض روح این توافقنامه متهم می کند.

سامانه خبری این یونان ادامه داد: رهبر عالی ایران تصریح کردکه این توافقنامه را خود آمریکایی ها و دیگر قدرت های جهانی متعهد به اجرای آن شده اند، موضع آمریکا در قبال این تعهدات و توافق بسیار نا عادلانه و به دور از منطق است.

همچنین روزنامه یونانی زبان کاتی مرینی در شماره امروز خود نوشت: رییس جمهوری آمریکا به رغم اظهارات بر علیه ایران در باره توافقنامه برجام، تحریم هایی که به دلیل برنامه هسته ای برعلیه این کشور تصویب و پس از توافق از سوی دولت واشنگتن بطور موقت لغو گردیده بود را دوباره برای مدت سه ماه تمدید کرد و این در واقع عقب نشینی دولت ترامپ در قبال برنامه هسته ای ایران و تحت فشار افکار عمومی جهانی و همپیمانان واشنگتن است.

این روزنامه همچنین نوشت: برجام یک توافقنامه بین المللی است که کشورهای قدرتمند و همپیمانان آمریکا و خود واشنگتن آن را امضاء و قبول مسئولیت و تعهدکرده اند، مضافا این توافقنامه مورد تائید و تصویب شورای امینت سازمان ملل متحد است.

تحلیلگران معتقدند که آمریکا تحت فشار رژیم اسرائیل درصدد مانع تراشی در روند اجرای برجام برآمده است اما چنانچه این کشور به تعهدات و امضای خود، عمل نکند به اعتبار بین المللی دولت واشنگتن لطمه شدیدی وارد خواهد آمد.

رسانه های اسپانیایی: رهبر ایران به شیطان بزرگ هشدار داد

خبرگزاری های اسپانیایی «اروپاپرس» و «افه» در گزارشی نوشتند که آیت الله «علی‌ خامنه ای» رهبر عالی‌ ایران هشدار داد که کشورش به هرگونه حرکت غلط شیطان بزرگ درباره توافق هسته ای ایران و قدرت های اصلی‌ جهان‌، پاسخ خواهد داد.

اروپاپرس به نقل از رهبر عالی‌ ایران ادامه داد: ملت ایران محکم ایستاده است. هرگونه حرکت غلط نظام سلطه در مورد برجام موجب واکنش جمهوری اسلامی خواهد شد.

این خبرگزاری همچنین اشاره داشت که رهبر ایران اقدامات بی‌ شرمانه و گستاخ مقامات آمریکایی در مورد برجام را مورد انتقاد قرار داد و گفت: آنها شرارت و سوء نیت خود را روز به روز در این مورد نشان می‌ دهند، رفتاری که نشان می‌ دهد که امام خمینی(ره) درست می‌ گفت که آمریکا شیطان بزرگ است.

این رسانه اسپانیایی تصریح کرد: آیت الله خامنه ای تاکید کرد که ایران برنامه هسته ای خود را به این دلیل آغاز کرد که بر اساس محاسبات، کشور به دست کم 20 هزار مگاوات نیروی هسته ای برای پاسخگویی به نیازمندی های برقی لازم داشت اما آمریکا آن را رد می‌ کند زیرا نمی‌ خواهد که ایران و دیگر کشورها به پیشرفت علمی‌ دست یابند.

خبرگزاری افه نیز به مضامین مذکور اشاره کرد و نوشت: رهبر ایران گردو غبار از عنوان شیطان بزرگ که از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی به آمریکا داده شده بود، برداشته و تاکید کرد که این کشور، بدترین شیاطین است.

افه به نقل از رهبر عالی‌ ایران ادامه داد: دشمنان باید بدانند که ارعاب هیچگاه علیه جمهوری اسلامی کار نکرده است. هنگامی که منافع ملی‌ ایران در کار است، عقب نشینی در سیاست هایمان جایی‌ ندارد.

این خبرگزاری اسپانیایی یادآور شد که به همین دلیل، آیت الله خامنه ای از دولت ایران خواست به واشنگتن نشان دهد که تهران هیچگاه تسلیم خواسته های آنها نخواهد شد.

افه افزود: اظهارات رهبر انقلاب اسلامی همزمان با سفر «حسن روحانی» رییس جمهوری ایران به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی‌ سازمان ملل بوده، جایی‌ که از توافق هسته ای و سیاست های کشورش دفاع خواهد کرد.

این رسانه اسپانیایی تصریح کرد که روحانی قبل از پرواز به نیویورک اعلام داشت که دیدارش، فرصت خوبی‌ برای رفع هرگونه ابهام موجود در ذهن ملت آمریکایی یا غربی و مبارزه علیه تبلیغات ضد ایران است.

به گفته افه، روحانی همچنین تاکید داشت که توافق هسته ای برای امنیت، ثبات و توسعه منطقه ای و جهانی‌ مفید است و فقط چند کشور اندک از جمله آمریکا با این توافق مخالفت می‌ کنند.

بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در رسانه های ترکیه؛ هشدار تند رهبر ایران به آمریکا

 روزنامه آکشام و سایت خبری خبر.7 ترکیه بیانات امروز رهبر انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی را منعکس کرده و نوشتند: رهبر ایران با بیاناتی تند، نسبت به عهدی آمریکا در اجرای مفاد توافقنامه هسته ای ایران با کشورهای غربی و 1+5 هشدار داد.

روزنامه آکشام سخنان مقام معظم رهبری در این مراسم را منتشر کرده و نوشت: آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر ایران اعلام کرد که اگر آمریکا در خصوص موافقت نامه هسته ای ای ایران گام اشتباهی بردارد، ایران به شکلی قوی و موثر پاسخ خواهد داد.

این روزنامه همچنین به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: ملت ایران به توافق انجام شده پایبند است و اگر رژیم روزگوی آمریکا در خصوص مصالحه هسته ای اشتباه کند، با واکنش جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

وبسایت خبر.7 ترکیه نیز با انتشار خبر سخنان رهبر معظم انقلاب در این مراسم نوشت: آمریکا به رغم توافق انجام شده در مذاکرات هسته ای، اقداماتی ناعادلانه و زورگویانه دارد.

به نوشته این رسانه، رهبر ایران همچنین اعلام کرد که آمریکا باید بداند که مردم ایران در مواضع ارزشمند و اصولی خود محکم ایستاده و در مسائل مهم مربوط به منافع ملی عقب نشینی نمی کند.

به نوشته این رسانه، این سخنان آیت الله خامنه ای پس از سخنان دونالد ترامپ که مدعی شده بود ایران به روح موافقت نامه هسته ای پایبند نیست، بیان شده و پاسخی به سخنان رییس جمهوری آمریکا است

رسانه های ایتالیایی:هرحرکت غلط دربرجام با عکس‌العمل جمهوری‌اسلامی مواجه خواهد شد

بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، علیه نظام سلطه و شیطان بزرگ آمریکا در رسانه های ایتالیایی بازتاب گسترده ای داشت.

خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا) روز یکشنبه در مطلبی با عنوان آیت الله خامنه ای: ایران در برابر هرگونه اقدام نادرست واکنش نشان می دهد نوشت:رهبر عالی ایران هشدار داد که هر حرکت غلط در برجام با عکس‌العمل جمهوری‌اسلامی مواجه خواهد شد.

انسا افزود: رهبر ایران امروز در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، اظهار داشت که ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهد ایستاد و در برابر هر اقدام اشتباه سیستم اقتصادی واکنش نشان می دهد.

انسا نوشت: اظهارات رهبر عالی ایران در آستانه دیدار روز دوشنبه دونالد ترامپ و بنجامین نتانیاهو است، نشستی که بر روی مساله ایران و برجام متمرکز خواهد بود.

نشریه گلوبالیست ایتالیا نیز با عنوان آیت الله خامنه ای در پاسخ به ترامپ: ایران در رابطه با برجام صادقانه به پیش می رود نوشت: رهبر عالی ایران در واکنش به نظریه بازنگری برجام از سوی آمریکا گفت: مسئولان فاسد، دروغگو و فریبکارِ آمریکا، وقیحانه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را به دروغ‌گویی متهم می‌کنند، در حالی ‌که ملت ایران صادقانه حرکت و اقدام کرده و صادقانه نیز این مسیر را تا آخر خواهد پیمود.

آیت الله خامنه ای افزود: ایران یک کشور قوی است و تسلیم فشارها نخواهد شد و تعظیم نخواهد کرد. دشمن باید بداند که اگر زورگویی و قلدرمآبی در نقاط دیگر جهان جواب می‌دهد، در جمهوری اسلامی، جواب نخواهد داد و این نظام، راست‌قامت و مقتدر ایستاده است

نشریه متئووب نیز با عنوان آیت الله خامنه ای: ایران در برابر هر اقدام نادرست واکنش نشان می دهد نوشت: رهبر عالی انقلاب اسلامی ایران دولت آمریکا را از انجام هرگونه اقدام غلط در رابطه با برجام برحذر داشت و گفت که آمریکا در قبال برجام رفتاری مخرب نشان داد.

این نشریه ایتالیایی افزود: آیت الله خامنه ای در آستانه دیدار ترامپ با نتانیاهو که برروی مساله ایران و برجام متمرکز خواهد بود،به تحریم های اخیر ترامپ علیه تهران اشاره کرد و اظهار داشت : رژیم ایالات متحده آمریکا، خبیث‌ترینِ شیطان‌ها است.

بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده ای داشته است.

رسانه های مصری: ایران با قدرت به هر تهدیدی پاسخ می دهد

بیانات مقام معظم رهبری بازتاب گسترده ای در رسانه های مصری داشت و این رسانه ها نوشتند: رهبر عالی ایران تاکید کرد که هرگونه اقدام اشتباه آمریکا در خصوص برنامه هسته ای با واکنش شدید تهران روبه رو خواهد شد و ایران با قدرت پاسخ خواهد داد.

پایگاه خبری المصری الیوم نوشت: رهبر جمهورری اسلامی با قدرت آمریکا را تهدید کرد و خطاب به آمریکایی ها گفت، با واکنش ایران مواجه خواهید شد.

این پایگاه خبری ادامه داد : آیت الله خامنه ای رهبر ایران امروز گفت: ایران با قدرت به هرگونه اقدام اشتباه آمریکا در خصوص توافق هسته ای میان تهران و قدرت های جهانی پاسخ می دهد.

المصری الیوم افزود: رهبر ایران این سخنان را چند روز پس از آن بیان کرد که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا گفته بود ایران روح برجام را نقض کرده است.

پایگاه خبری روزنامه الیوم السابع نیز نوشت: رهبر ایران تهدید کرد، هرگونه اقدام اشتباهی از سوی آمریکا در خصوص توافق هسته ای را پاسخ خواهد داد.

الیوم السابع نیز در گزارشی آورد که رهبر ایران گفت: مردم ایران ثابت قدم ایستاده است و هر اقدام اشتباهی از سوی نظام سلطه در خصوص توافق هسته ای، با عکس العمل جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

پایگاه خبری البوابه نیز نوشت: آیت الله سیدعلی خامنه ای تاکید کرد که کشورش در مقابل فشارهای آمریکا که سعی دارد توافق با کشورهای بزرگ را در مورد برنامه هسته ای نقض کند، پایدارخواهد ماند.

البوابه نیز در گزارشی اشاره کرد که رهبر ایران گفت: ایران امتی قوی است و تسلیم فشارها نمی شود و سر فرود نمی آورد.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: رهبری ایران تصریح کرد که مقام های آمریکایی، فاسد، دروغگو و حیله گرند و با بی شرمی مردم ایران را متهم می کنند، در حالی که مردم ایران صداقت دارند و تا آخر هم همین راه را ادامه می دهند.

البوابه در ادامه به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: دشمن باید بداند که قدرت و زورگویی ممکن است در جاهای دیگر جواب دهد اما در مورد جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست.

پایگاه خبری الفجر مصر نیز نوشت: آیت اللله خامنه ای در خصوص پاسخ محکم ایران ضد هرگونه تحرک اشتباه از جانب آمریکا در خصوص توافق هسته ای هشدار داد.

الفجر افزود: رهبر ایران در سخنرانی ای که از شبکه های تلویزیونی پخش شد، گفت: مردم ایران با پایداری می ایستند و هرگونه اقدام اشتباه از سوی نظام سلطه با عکس العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

الفجر در پایان نوشت: رهبر ایران، این سخنان را چند روز پس از هشدار ترامپ در خصوص اتخاذ موضع گیری مناسب در خصوص توافق هسته ای بیان کرد. ترامپ این توافق را بدترین توافق در تاریخ دانسته بود.

پایگاه خبری الهلال نیز نوشت:رهبر ایران چند روز پس از اینکه دونالد ترامپ گفت ایران روح توافق هسته ای را نقض کرده است، اعلام کرد ایران به هرگونه تحرک اشتباه آمریکا پاسخ می دهد.

پایگاه خبری روزنامه الوطن الیوم مصر نیز به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: آمریکا هر روز شرط هایی برای توافق هسته ای اعلام می کند که این نشان می دهد آمریکا شیطان بزرگ است اما ایران در مقابل زورگویی های آمریکا می ایستد.

پایگاه خبری الاقباط المتحدون مصر نیز نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که نبود امنیت در منطقه نتیجه دخالت آمریکا و رژیم صهیوینستی است تا منافع غیر مشروعشان را تامین کنند، آنها داعش را به وجود آوردند و داعش اکنون با همت مقاومت و جوانان مومن در حال به پایان خط رسیدن است.

الاقباط المتحدون ادامه داد: رهبر جمهوری اسلامی، آمریکا را بدترین شیطان دانست و تاکید کرد که اگر ایران عقب نشینی کند دشمن جلو می آید.

این پایگاه خبری در پایان نوشت:آمریکایی ها هر روز یک کار شیطانی انجام می دهند و این تایید کننده سخنان امام خمینی (ره) است که آمریکا را شیطان بزرگ نامید و در حقیقت نظام آمریکا بدترین شیطان است.

پایگاه خبری بوابه فیتو نیز نوشت: آیت اللله خامنه ای تاکید کرد تنها راه مقابله با طمع ورزی های آمریکا، این است که مردم و کشورهای منطقه به توانایی های خود ایمان داشته و از آن استفاده کنند.

رسانه های روسی: رهبرانقلاب اسلامی به آمریکا هشدار داد

رسانه های روسی نوشتند: رهبر انقلاب اسلامی ایران در سخنان خود، در مورد پیامدهای اقدامات نادرست آمریکا در برابر برجام به واشنگتن هشدار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک با اشاره به بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی نوشت: تهران، واشنگتن را از هر گونه اقدام نادرست در مورد برجام برحذر داشت.

این خبرگزاری به نقل از رهبر معظم انقلاب ادامه داد: ملت ایران محکم سرپای خود ایستاده است و تمامی اقدامات نادرست در باره برجام، پاسخ مناسب جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

رسانه روسی افزوده است: آمریکا پیشتر در رابطه با برنامه موشکی ایران 18 سازمان و شهروند این کشور را در فهرست تحریم های خود قرار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: تهران این اقدام واشنگتن را محکوم و اعلام کرد که تحریم هایی را در مورد شهروندان و شرکت های آمریکایی وضع می کند. پارلمان ایران هم 520 میلیون دلار برای طراحی برنامه موشکی در پاسخ به تحریم ها اختصاص داد.

شبکه تلویزیونی راشاتودی هم با بازتاب دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی نوشت: رهبر عالی ایران اعلام کرد که تهران به هر گونه اقدام نادرست علیه برجام پاسخ خواهد داد.

رسانه روسی به نقل از سخنان امروز حضرت آیت الله خامنه ای گفت: ملت ایران محکم ایستاده است و هر حرکت نادرست نظام سلطه در مورد برجام، با واکنش مناسب برخورد خواهد شد.

راشا تودی همچنین خاطرنشان کرد: امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اعلام کرده، ایران سوپربمبی در اختیار دارد که با نیروی داخلی ساخته شده و قدرت تخریب آن بالاتر از بمب آمریکایی GBU-43 است.

روزنامه ایزوستیا چاپ مسکو در پایگاه اینترنتی به نقل از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: ایران برای پاسخ به هر اقدام نادرستی در باره برجام آمادگی دارد.

رسانه روسی نوشت: برجام سال 2015 بین ایران با آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه و چین برای لغو تحریم ها در ازای توافق با تهران برای خودداری از غنی سازی اورانیوم در سطح تولید سلاح هسته ای به دست آمد.

ایزوستیا افزود: با این وجود، آمریکا بسته جدیدی از تحریم ها را وضع کرد و نام 18 سازمان و شهروند ایرانی را به فهرست تحریم افزود.

سایت اینترنتی روسی پولیت اینفو هم با بازتاب دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، خاطرنشان کرد: رهبر جمهوری اسلامی به آمریکا هشدار داد که از هر گونه اقدام نادرست در مورد برجام بپرهیزد.

رسانه روسی نوشت: آیت الله خامنه ای هشدار داد، ایران به اقدامات غلط در مورد برجام پاسخ مناسب خواهد داد.

بازتاب هشدار مقام معظم رهبری به آمریکا در رسانه های چین

هشدار مقام معظم رهبری درباره حرکت غلط آمریکا در خصوص برجام در رسانه های گروهی چین بازتاب داشت.

شینهوا خبرگزاری رسمی چین امروز نوشت: رهبر ایران تاکید کرده است هر اقدام دولت جدید آمریکا علیه برجام با واکنش شدید ایران روبرو خواهد شد.

شینهوا می افزاید: رهبر عالی ایران به آمریکا درباره اقدام علیه برجام هشدار داد و افزود: اگر چنین کاری صورت گیرد ایران نیز نسبت به آن تصمیم متقابل خواهد گرفت.

رسانه چینی به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: دولت آمریکا در قبال برجام رفتار و عملکردی ضعیف داشته و همچنان به راهبردهای خصمانه و شیطانی خود ادامه داده است.

تارنماهای گلوبال تایمز، چاینا ارگ و انگلیش نیوز چین نیز در گزارش های خود آورده اند که رهبر ایران یادآورشد که در جریان مذاکرات توافق هسته ای تهران حاضر شد برخی از حقوقش را نادیده بگیرد تا تحریم ها رفع شود.

این رسانه ها از بیانات رهبر معظم انقلاب آورده اند که امروز آمریکا رفتاری قلدرمابانه نسبت به توافق هسته ای دارد و باید بداند ملت ایران با قدرت و اقتدار ایستاده است و با هر اقدام آمریکا مقابله خواهد کرد.

گلوبال تایمز می نویسد که پس از سال ها ایران و قدرت های بزرگ دنیا توانستند توافق مهم هسته ای موسوم به برجام را امضا کنند ولی بار دیگر دو کشور در این باره دچار تنش هایی شده اند.

روزنامه چاینا دیلی چین نیز نوشت که کشورهای دیگر امروز نباید به ترامپ امکان بدهند که برجام را مورد بی اعتنایی قرار دهد زیرا این پیام بدی برای جهان و جامعه بین المللی خواهد بود.

رسانه های هند: ایران به هر حرکت غلط آمریکا در برجام پاسخ می دهد

رسانه های هند با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی، اعطای درجه و سردوشی دانشجویان علوم انتظامی نوشتند ایران به هر حرکت غلط آمریکا در برجام پاسخ می دهد.

روزنامه انگلیسی زبان تایمز او ایندیا نوشت:رهبر عالی ایران اعلام کرد که ملت ایران محکم ایستاده و هرگونه حرکت غلط نظام سلطه با واکنش جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد شد.

در ادامه این مطلب به نقل از رهبر معظم انقلاب اضافه شده است رفتار آمریکا به رغم تمام تعهدات و گفت­وگوها ناعادلانه و خصمانه است.

روزنامه هندوستان تایمز نیز نوشت: رهبر عالی ایران با شیطان دانستن آمریکا اظهار کردند هر روز شرارت و شیطنتی جدید از آمریکایی ها مشاهده می شود که این نشان دهنده درستی فرمایش امام خمینی (ره) است که می گفتند آمریکا شیطان بزرگ است.

در ادامه این مطلب به نقل از رهبر معظم انقلاب اضافه شده است آمریکا خبیث ترین شیطان ها است.

این روزنامه معتبر هندی در ادامه با اشاره به نارضایتی رهبر عالی ایران از رویکرد آمریکا در برجام به نقل از ایشان نوشت به رغم همه قرارها و تعهدات آمریکا در مذاکرات،عملکرد این کشور ظالمانه و زورگویانه است.

روزنامه ایندین اکسپرس نیز با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب نوشت رهبر عالی ایران به هرگونه اقدام آمریکا در نقض برجام هشدار داد.

درادامه این مطلب اضافه شده است رهبر عالی ایران اعلام کرد آمریکایی ها بدانند ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهد ایستاد.

شبکه خبری زی نیوز، با اشاره به رد اظهار نظر مقامات آمریکایی در خصوص نقض روح برجام از سوی ایران نوشت رهبر عالی ایران این ادعای آمریکا را دروغ دانست و افزود: ملت ایران صادقانه حرکت خود را آغاز کرده و این مسیر را ادامه می دهد.

در ادامه این مطلب به نقل از رهبر عالی ایران اضافه شده است هنگامی که بحث منافع ملی در کار باشد،عقب نشینی در سیاست ما جایی ندارد./۸۴۷/ب۹۰۲/ف

ارسال نظرات