۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۲۵۹۵۳

هشدار امام جمعه کربلا نسبت به افزایش عملیات تروریستی در ماه محرم

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که داعش با قلع و قمع مردم بی‎گناه درپی انتقام از آنان است.
حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته کربلا که در صحن مطهر امام حسین (ع) برگزار شد، حمله تروریستی روز گذشته در استان ذی قار که منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 170 تن شد را به شدت محکوم و از خداوند متعال شفا عاجل مجروحان را مسالت کرد.

وی افزود: داعش پس از آنکه شکست‎های سنگینی در خطوط مقدم نبرد متحمل شد، اکنون با این گونه اقدامات وحشیانه درپی انتقام از مردم بی گناه است بنابراین حکومت مرکزی و مسؤولان استان‎ها باید تدابیر لازم را برای حمایت از شهروندان اتخاذ کنند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد: مسؤولان ذی ربط باید همه تحرکات دشمنان را رصد کنند و اجازه رسیدن به اهداف شومشان را ندهند. باتوجه به نزدیک شدن به ایام محرم، دشمنان درصدد قلع و قمع مردم بی‎گناه در بازار، مدارس و اماکن عمومی هستند.

وی با اشاره به آیه 103 سوره آل‎عمران خواستار حفظ وحدت ملی شد و اظهار داشت: خداوند در این آیه از فعل اعتصام به معنی کمک گرفتن از دیگران برای رهایی از مشکلات استفاده کرده است. پرودگار انسان‎ها بهترین نجات دهنده و حل کننده مشکلات است. خداوند متعال همچنین در این آیه انسان‎ها را از تفرقه پراکنی به علت بوجود آمدن مشکلات مختلف بر حذر داشته است./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات