۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۲۴۲۰۶

ایوان طلای حرم امام کاظم رونمایی شد

ایوان طلای حرم امام کاظم(ع) به مناسبت عید سعید غدیر خم رونمایی شد.
حرم امامین کاظمین

به گزارش خبرگزاری رسا، آستان مقدس کاظمین به مناسبت ایام عید غدیر خم مراسم رونمایی از ایوان ایوان طلای بارگاه مطهر امامین کاظمین(ع) را با حضور جمال عبدالرسول الدباغ تولیت آستان مقدس کاظمین، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، حجت الاسلام سید نزار حبل المتین تولیت سابق آستان مقدس علوی و جمعی از شخصیت‎های دینی، اجتماعی و دولتی، برگزار کرد.

تولیت آستان مقدس کاظمین در این مراسم عید غدیر را تبریک گفت و افزود: در این روز فرخنده بار دیگر با امیرالمومنین علی(ع) تجدید بیعت می‎کنیم. خداوند در این روز نعمتش را بر مردم کامل و کافران را ناامید کرد.

وی افزود: عید غدیر نقش بسیاری اساسی در تاریخ اسلام دارد و پس از توحید و نبوت بخشی از اصول و رکن اساسی دین ما محسوب می‎شود. انتخاب یک الگو شخصیت کامل برای مردم یکی دیگر از جلوه‎های عید غدیر است.

وی با بیان اینکه برکات عید ولایت تا به امروز ادامه دارد، اظهار داشت: پیروزی بسیج مردمی در جبهه‎های مختلف یکی از این برکات است. اعضای بسیج مردمی که عشق علی (ع) را در دل دارند با لبیک به ندای مرجعیت در برابر تروریست‎ها صف آرایی کردند.

تولیت آستان مقدس کاظمین اظهار داشت: مجاهدان عراقی در حالی جان خود را برای دفاع از مقدسات اعطا کردند که به خوبی می‎دانستند که هیچ مال و اموال دنیایی نمی‎تواند اجر و پاداش آنان را بدهد. مجاهدان به دور از مادیات و با ایمان به امام علی(ع) در برابر تروریست ها ایستاده و آنها را شکست دادند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات