۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۲۳۵۶۳
نماینده آیت الله سیستانی:

رزمندگان باید مراقب جان و مال شهروندان باشند

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که رزمندگان عراقی باید طی عملیات‎های آزادسازی اراضی اشغالی این کشور از لوث تروریسم مراقب جان و مال شهروندان باشند.
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، علی کریم الحسناوی فرمانده گردان علی اکبر وابسته به آستان مقدس حسینی به زیارت بارگاه مطهر امام حسین (ع) مشرف شد و با حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی دیدار و گفت‎وگو کرد.

حجت الاسلام کربلایی در این دیدار توصیه‎‎ و راهنمایی‎هایی به فرمانده و اعضای گردان علی اکبر که قرار است در عملیات آزادسازی شهر الحویجه واقع در استان کرکوک عراق مشارکت کنند، ارائه داد و گفت: رزمندگان عراقی باید مراقب جان شهروندان، انسان‎های بی‎گناه و اموال آنان باشند و از یاری رسانی به مردم به ویژه زنان، کودکان، سالخوردگان و معلولان کوتاهی نکنند.

وی افزود: فرماندهان نظامی باید به گونه‎ای برای عملیات‎های برنامه ریزی کنند که آزادسازی اراضی اشغالی با کمترین خسارت در رده‎های مختلف نظامیان و مردم عادی صورت گیرد.

علی کریم الحسناوی در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت نظامی و امنیتی شمال عراق را خدمت نماینده حضرت آیت الله سیستانی ارائه و آزادی کامل اراضی این کشور از لوث تروریسم را بسیار نزدیک توصیف کرد./994/ب۹۰۴/د

ارسال نظرات