۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۲۳۲۶۲

واکنش عضو ارشد حزب الله لبنان به مانور صهیونیست‌ها

رییس شورای شرعی حزب الله لبنان به مانور صهیونیست ها در مرزهای اشغالی واکنش نشان داد.
شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسمی که در منطقه هرمل برگزار شد، گفت: مانورهایی که دشمن صهیونیستی در مرزها انجام می دهد در چارچوب ایجاد رعب پس از پیروزی هایی است که مقاومت اسلامی علیه تروریسم بدست آورد.

وی افزود: مقاومت اسلامی تجربه بزرگی در جنگ علیه تروریست ها بدست آورد و اسرائیل تا می تواند به مانور ادامه دهد چرا که مقاومت بر اساس نبرد با گروه های تروریستی به مانور زنده دست زده است.

عضو ارشد مقاومت درباره سخنان بنیامین نتانیاهو مبنی بر نامطلوب بودن نابودی داعش تصریح کرد: داعش دژ مستحکمی در برابر قدرتمند شدن کشورهای منطقه بود اما فروپاشی این دژ سبب شد تا صهیونیست ها در ترس و هراس قرار گیرند. 

حجت الاسلام یزبک شکست محاصره دیرالزور را تبریک گفت و اظهار داشت: شکست محاصره دیرالزور به پایان پروژه تجزیه آفرین آمریکا منجر شد و دروازه های حل سیاسی که از ابتدا به دنبال آن بودیم را می گشاید. 

وی با اشاره به اینکه اهمیت پیروزی در دیرالزور از پیروزی در حلب کمتر نیست، از طرح میشل عون رییس جمهور لبنان برای حل مشکل آوارگان سوری و بازگشت آنان به این کشور استقبال کرد./980/ب903/د

ارسال نظرات